اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری دوره‌های ارتقای سطح دانش و توانمندسازی توسط فضای مجازی سراج

مسؤول مرکز ارتقای سوادآموزی سازمان فضای مجازی سراج استان زنجان گفت: مرکز تخصصی ارتقای سواد فضای مجازی سازمان سراج آماده برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های مختلف در رده‌های سنی مختلف است.

برگزاری دوره‌های ارتقای سطح دانش و توانمندسازی توسط فضای مجازی سراج

سالار حدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مرکز ارتقای سواد فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین مراکز تخصصی سازمان فضای مجازی سراج رسالت و اهداف متعددی را پیگیری می‌کند که از جمله آنها می‌توان به ارتقای سطح دانش و توانمندسازی عموم مردم شریف استان در حوزه سواد فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های سواد رسانه‌ای اشاره کرد.

مسؤول مرکز ارتقای سوادآموزی سازمان فضای مجازی سراج استان زنجان گفت: سواد فضای مجازی به عنوان یکی از ضروری‌ترین ابزار بهره‌گیری از پدیده‌ای به نام فضای مجازی است که امروزه بسیاری از مردم در همه رده‌های سنی با آن سر و کار دارند.

وی گفت: بر همین اساس پرداختن به شئون و مراتب مختلف این امر و تلاش برای ارتقای سطح دانش عموم مردم نیازمند ساز و کار منسجم و هماهنگی است که ضمن پرهیز از سیاسی کاری تمام توان خود را معطوف به این امر خطیر کند.

حدیدی گفت: در همین راستا مرکز تخصصی ارتقای سواد فضای مجازی سازمان سراج در تلاش است با برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های مختلف برای رده‌های سنی مختلف بخشی از تجربه و آموزه‌های اساتید خود را منتقل و در این راستا آماده همکاری با همه ارگان‌ها و همچنین نهادها دولتی و خصوصی در فصول مختلف سال را دارد.

مسؤول مرکز ارتقای سوادآموزی سازمان فضای مجازی سراج استان زنجان در ادامه گزارشی از دوره‌های آموزشی برگزار شده ارائه کرد و گفت: بخشی از مباحث و سرفصل‌های آموزشی مورد بحث در طی این دوره‌های تربیت مربی شامل آموزش تنظیم رژیم مصرف برای رده‌های سنی مختلف (کودک، نوجوان دختر، نوجوان پسر، زوج‌های جوان، مسؤولین و معلمان و مربیان پرورشی و اساتید کتاب درسی تفکر و سواد رسانه‌ای پایه دهم متوسطه)، مدیریت رسانه در خانواده، تکنیک‌ها و فنون اقناعی، اعتیاد اینترنتی و علوم اعصاب شناختی، مبانی سواد رسانه و فضای مجازی، سواد شبکه‌های اجتماعی، سواد بازی‌های رایانه‌ای، امنیت کاربر و فقه و اخلاق در فضای مجازی است.

وی گفت: در همین راستا طی سال گذشته مرکز تخصصی ارتقای سواد فضای مجازی استان زنجان با برگزاری سه دوره مجزا ویژه فعالین تشکل‌های دانشجویی دانشگاه زنجان‌، طلاب خواهر حوزه علمیه شهرستان و بسیجیان برادر و خواهر پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و ناحیه دانشجویی به طور متوسط آموزش یک هزار و 600 نفر ساعت را به عهده داشته است.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول