اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

فضای مجازی به عنوان یک فرصت تلقی شود

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور خانواده، انجمن اولیا و مربیان گفت: باید فضای مجازی و اینترنت را فرصت دانست و با شناخت وارد این عرصه شد.

فضای مجازی به عنوان یک فرصت تلقی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همایش هفته پیوند اولیا و مربیان و هفته سلامت روان ظهر امروز با حضور علی اصغر احمدی، مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور و جمعی از مربیان و مشاوران مدارس استان برگزار شد.

بر اساس روز شمار هفته پیوند اولیا و مربیان، نخستین روز این هفته با عنوان خانواده و مدارس، کانون پویایی محله نامگذاری شده است، همچنین تعالی و تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، عنوان دومین روز از این هفته به شمار می‎رود.

بر این اساس، روز 26 مهر، روز خانواده شاداب و مدرسه با نشاط، 27 مهر، خانواده و مشارکت در نظام تعلیم و تربیت و 28 مهر ماه نیز روز خانواده و اقتصاد مقاومتی نامیده شده است.

همچنین روز پنج‎شنبه روز خانواده و فرهنگ جهاد و شهادت عنوان و آخرین روز از هفته پیوند اولیا و مربیان با عنوان خانواده و اعتلای معرفت دینی نام‎گذاری شده است.

در همایش پیوند اولیا و مربیان به مباحث مختلفی در زمینه تعلیم و تربیت به ویژه تربیت دانش‎آموزان اشاره شد.

از جمله مشاور وزیر آموزش و پرورش در بخشی از سخنان خود و به ویژه در پاسخ به سئوالات پرسیده شده در این همایش اذعان کرد: شاکله یا شخصیت انسان دو سیستم اصلی شناختی و عاطفی دارد که در درون افراد است.

علی اصغر احمدی همچنین در قالب پیشنهادی ابراز کرد: انجمن اولیا و مربیان وضعیت عاطفی دانش‎آموزان را ارزیابی کنند.

وی با تاکید در پاسخ به سئوالی در زمینه فضای مجازی و اینکه در حال حاضر بسیاری از دانش‌‏آموزان درگیر این فضا شده‎اند، گفت: موضوع اینترنت و فضای مجازی را باید به عنوان یک فرصت تلقی کرد.

*باید فضای مجازی را یک فرصت تلقی کرد

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور خانواده، انجمن اولیا و مربیان بر اینکه دنیای مجازی یا اینترنت به نوعی بدل دنیای واقعی ما محسوب می‎شوند، افزود: باید با شناخت وارد این فضا شد.

انتهای پیام/73006/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول