اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور کتابخانه‌های شهرستان خرم‌دره:

اشاعه فرهنگ مطالعه در فضای مجازی در خرم‌دره توسعه می‌یابد

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره با اشاره به افزایش استقبال از کتابخانه‌های عمومی با اجرای برنامه‌های مختلف در این منطقه گفت: اشاعه فرهنگ مطالعه در فضای مجازی در خرم‌دره توسعه می‌یابد.

اشاعه فرهنگ مطالعه در فضای مجازی در خرم‌دره توسعه می‌یابد

لیلا صباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مؤسسات فرهنگی و هنری برگزار‌کننده برنامه‌ها و مراسم‌ مختلف نسبت به ارائه بلیط‌های نیم‌بها به اعضای کتابخانه‌های عمومی در راستای جذب افراد برای عضویت در کتابخانه‌های این شهرستان اقدام می‌شود.

وی با بیان رونق و توسعه فعالیت‌ها در عرصه اشاعه و تبلیغ فرهنگ کتاب‌خوانی در عرصه فضای مجازی عنوان کرد:  به این منظور با ایجاد گروه‌های تلگرامی در راستای معرفی کتاب‌های متعدد اقدام می‌شود.

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره به اهمیت نقش فضای مجازی در ترویج و توسعه مطالعه کتاب اشاره  کرد و افزود: با افزایش فعالیت در فضای مجازی، استقبال روز‌افزون مخاطبان از فضای مجازی را شاهد می‌شویم.

وی به برگزاری نخستین جشنواره بادبادک‌ها در شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و گفت: در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی از ظرفیت‌های موجود در برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان استفاده می‌شود.

صباغی اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش انگیزه افراد شرکت‌کننده در جشنواره بادبادک‌ها برای مطالعه و کتاب‌خوانی انجام شده و در این جشنواره نسبت به جذب افراد برای عضویت در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان نیز اقدام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های ماهانه کتاب‌خوان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره عنوان کرد: در هر یک از کتابخانه‌های این شهرستان ماهانه یک نشست کتاب‌خوان برگزار می‌شود.

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره با بیان اشاعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در شهرستان خرم‌دره ابراز کرد: در این راستا به اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات نقد کتاب، قصه‌گویی، برپایی ایستگاه نقاشی در راستای اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی اقدامات مؤثری انجام می‌شود، تصریح کرد: جشنواره برگزار شده کتاب‌خوان رضوی به مناسبت دهه کرامت، مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

صباغی به استقبال مطلوب از جشنواره کتاب‌خوان رضوی اشاره کرد و ادامه داد: کتاب‌های معرفی شده در این جشنواره در این شهرستان با استقبال مطلوب مخاطبان فروش خوبی داشته است.

انتهای پیام/73002/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول