@user17686917117611 اردیبهشت 1405اینم در جریان باشه آقای دولت ناکارآمد پزشکیان و دوستان شعام که هر چقدر بیشتر محدود کنید از یه ور دیگه ای میزنه بیرون بخواید طبقاتی کنید مطمئنا جریان میره سمت چیزی مثل استارلینک و اون موقع درآمدو کنترل اشرافی خودتونو قطع کردید در واقع خودزنی میکنید.و در آخر یاد رهبر شهید همیشه تو دلها میمونه#اینترنت