@Stalinigger11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهباید گزارشی در مورد علت فروختن اینترنت پرو به مردم عادی و همینطور بازار آزاد فروش کانفیگ در شرایط امنیتی ارائه بدین...قرار نیست ما تو گرونی و تحمل کردن شریک باشیم...و موقع تصمیم گیری... آزادی بیشتری به پولدارا و قشر خاصی برسه#اینترنت #نه_به_اینترنت_طبقاتی
@bikarshode11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهگفته شده که شورای عالی امنیت ملی چنین تشخیص داده. هیچ بیانیه ای در مورد #اینترنت از این شورا منتشر نشده. تنها اعضای دولت هستن که میگن وصل میشه و موقتیه. اگر موقتی هست، بهتره که شعام این موضوع رو به اطلاع مردم برسونه! هم موج سواری عده ای رو نمیبینیم؛ هم تاب آوری مردم بسیار بالاتر میره.
@MahdiFeyzollahi11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچرا هر گیگ اینترنت همراه پرو، 40 هزار تومان است؟ با حساب 50 گیگ، دو میلیون و صد هزار تومانآیا کاسبی راه انداختید ؟
@Greatkhan11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهوالا ما صاحب کسب و کاریم و تنها کسی که بهش اینترنت پرو نرسیده ما صاحبین کسب و کار هستیم، همشو پولدارا و بنگاه دارا و دلالا خریدن
@Vi99611 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچرا میگید بدیهیهچرا میگی طبیعیهچرا میگید قابل تقدیر استبولله تنها کشور کره زمین که موقع جنگ #اینترنت رو قطع کردن "طبیعی" نیسترکوردار قطعی با بیش از ۲ ماه "قابل تقدیر" نیست این سفید شوییها جامعه رو آروم نمیکنهما دارین احساس خفگی میکنیم با این اینترنت بستهشما با سیم سفید هیچوقت درک نمیکنین
@user17772027677011 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکی تشخیص میده که کسب و کار یک فرد به اینترنت نیاز داره و کسب و کار فرد دیگری اصلا به اینترنت نیاز نداره؟همان زمان که اوپراتورها به صورت باند بازی دست عده ای دلال افتاد تا گرون شدن تعرفه اینترنت و فیلتر شدن و فیلتر شکن فروختن و سیم کارت سفید و الان هم اینترنت پرو معلوم هست که چخبره!!!!
@It_is_about_to_sunrise11 اردیبهشت 1405حتی بیانیه جبهه اصلاحات ایران هم تاکید بر این داشت که اصطلاحا اینترنت پرو همان اینترنت طبقاتی است!!در مقابل هم یعده به اصطلاح "خبرنگار" که ۲۴ ساعته ۷ روز هفته دردمند وضعیت معیشت و گرانیها برای مردم امریکا هستن هر از گاهی یک خبر فقط جهت سفیدشویی از وضعیت رانت #اینترنت طبقاتی منتشر میکنن!
@News_ir11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهطبقات اینترنت: مردم عادی در کدام طبقه هستند؟
نزدیک به ۶۰ روز از قطعی گسترده اینترنت گذشته و در همین مدت، چیزی آرام و بیسروصدا در حال شکلگرفتن است: تبدیل اینترنت از یک حق عمومی و شهروندی به یک امتیاز تخصیصیافتنی.نمایش گزارش
@Burse9911 اردیبهشت 1405در پاسخ به ومطالبهپویش اصلاحات ساختاری بازار سرمایه برای جهش اقتصاد
هموطنان گرامی، سهامداران صبور و فعالان اقتصادی؛ همه ما میدانیم که بورس،«قلب تپنده اقتصاد» هر کشور توسعهیافتهای است. اما سالهاست که این بازار تحت تأثیر تصمیمات سلیقهای و قیمتگذاریهای دستوری، از مسیر اصلی خود خارج شده است. ما معتقدیم که بورس سبز، تنها نتیجه یک معامله نیست، بلکه نتیجه یک «اقتصاد سالم» است. ما امضاکنندگان این پویش، از مجلس شورای اسلامی و نهادهای تصمیمگیر تقاضا داریم با تصویب و نظارت بر اجرای «بسته اصلاحات ساختاری بازار سرمایه»، بنبست فعلی اقتصاد را شکسته و مسیر را برای جهش تولید هموار کنند. اصول پنجگانه این تحول که خواست قطعی ماست: ۱. خداحافظی با قیمتگذاری دستوری: پایان دادن به حراج اموال سهامداران در صنایع خودرو، فولاد و... و تعیین قیمتها در بورس کالا بر اساس منطق عرضه و تقاضا. ۲. تکنرخی شدن ارز صادراتی: حذف رانتِ ناشی از اختلاف نرخ ارز که باعث فرار سرمایه و تضعیف سودآوری شرکتهای پیشران میشود. ۳. ثبات و پیشبینیپذیری: تصویب قوانین بلندمدت برای نرخ خوراک پتروشیمیها و انرژی صنایع، تا امنیت سرمایهگذاری جایگزینِ ابهام شود. ۴. توازن نرخ بهره: اصلاح سیاستهای پولی به نفع بخش تولید و جلوگیری از خروج نقدینگی از بازار سرمایه به سمت بازارهای غیرمولد. ۵. حمایت از اقتصاد دانشبنیان: تسهیل ورود شرکتهای نوین و فناور به بورس برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان متخصص. چرا حمایت شما حیاتی است؟ تحقق این مطالبات به معنای: - سودآوری واقعی و بازگشت لبخند به لبان سرمایهگذاران. - مهار تورم از طریق هدایت نقدینگی به سمت خطوط تولید (به جای طلا و ارز). - رونق اشتغال با تامین مالی ارزانقیمت برای طرحهای توسعهای کارخانجات. این یک درخواست صنفی نیست؛ این یک راهبرد ملی برای نجات اقتصاد کشور است. با ثبت حمایت خود، صدای رسا و تخصصی بخش مولد کشور را به صحن مجلس برسانید. بیایید با هم، بورس را به پناهگاه امن سرمایههای مردم و موتور محرک ایران عزیز تبدیل کنیم.
سرمایه گذاران بورس، آحاد مردم عزیز، نوجوانان و جوانان، کارگران، نمایندگان مجلس، وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان بورس و اورلق بهادار کشور
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Golbahar11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفعلا که اونایی که نباید، اینترنت دارن و ما کسب و کارا و فریلنسرا اینترنت نداریم. الان دو هفته بیشتر شده از ثبت نام ما میگذره حتی همون نت پرو هم ندادن هنوز
@Doustdar_Velayat11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهباوجود تحمیل ضربات بزرگ و شکست دشمن آمریکایی-صهیونی در عرصه نظامی، بسیاری از بخشهای اقتصادی کشور درجریان #جنگ رمضان دچار آسیب وخسارت شدهاند ونیازمند بازسازی جدی و فوری هستند.در این شرایط، اتلاف وحیفومیل منابع مالی کشور در باشگاههای فوتبال عملا باعث آسیب بیشتر به #اقتصاد کشور و ایجاد خطر برای…نمایش بیشترمطالبهممنوعیت تزریق منابع بانک شهر به باشگاه پرسپولیس
فوتبال در کشور نام حرفهای را یدکمیکشد اما درواقع ملغمهای آماتور است که تنها باعثبلعیدهشدن منابع هنگفت مالی میشود. نیاز جامعه به ورزش حتما موضوعی مهمست اما فوتبال باشگاهی طی بیشاز ۲۰سال گذشته هیچ ودقیقا هیچ افتخار و آوردهای برای ورزش قهرمانی کشور نداشتهاست و آخرین گام آن، حذف تیم تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا بود. برخلاف بسیاری کشورهای جهان، باشگاههای فولاد در ایران از تراکتورسازی تبریز گرفته تا ملوان بندر انزلی ازنظر اقتصادی خودکفا نیستند و تنها محل هزینهکردمنابعی هستند که عمدتا توسط مجموعههای دولتی ونیمهدولتی (خصولتی) تامین میشود. مبالغ نجومی قراردادهای فوتبالیستها آنقدر عجیب و حیرتانگیزست که بسیاری از مردم دیگر قادر به درک دلیل پرداخت این پولها نیستند. آنهم در شرایطی که اوضاع اسفناک اقتصادی عمده مردم ایران درحد مشکلات عدیده برای فراهمنمودن ابتدائیات معیشت هروز بیشازپیش خودنمایی میکند امروز و باتوجه به آسیبدیدگی جدی اقتصاد کشور و کمبود شدید منابع بانکی که خطر فروپاشی اقتصاد کشور را درپی دارد، زنگ خطر بزرگیست برای مجموعه بانک شهر بعنوان مالک باشگاه فوتبال پرسپولیس که دیگر نباید چند ده هزار میلیارد ریال منابع مالی صرف پرداخت هزینههای فوتبالی بیثمر شود امروز دیگر جایی برای ولنگاری مالی و حیفومیل منابع مالی کشور وجودندارد. ترمیم آسیبدیدگیها و بازسازی صنایع کشور و جبران زیانهای شدید وارده به اقتصاد منابع مالی هنگفتی نیازدارد و یقینا در این شرایط تزریق بیحسابوکتاب منابع مالی بانک شهر به باشگاه پرسپولیس نهتنها غیرمنطقی، که عملا خیانتی بزرگ به عموم مردم ایران بعنوان صاحبان اصلی کشور است. دیگر نه زمان، نه منابع، نه پول و نه وقتی برای تلفشدن در فوتبال فشل باشگاهی ایران وجود ندارد.
مدیرعامل بانک شهر، فدراسیون فوتبال، وزیر اقتصاد و دارایی، باشگاه پرسپولیس، سازمان بازرسی کل کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دکتر پزشکیان؛ ریاست محترم جمهور، وزارت ورزش و جوانان کشور
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17686917117611 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتجربه ثابت کرده مسئولین وقتی میخوان یه بلایی سر ما بیارن ابتدا بارها و بارها تکذیب میکنن مثل گرونی بنزین و ... در حالی که میخوان انقدر گوشمون به این چیزا عادت کنه که گرون شد دیگه سکوت کنیم و عادی باشه و جملاتی مثل قویا مخالفیم و موقتیه و اینا همش واسه عادت دادن ما به این نت طبقاتی کوفتیه...#اینترنت
@Drshahin11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفرمودن ادعای تبعیض آمیز بودن «اینترنت پرو» پذیرفتنی نیست.سعی کنید حداقل شریف باشید. حالا گردش روزگار اینجوری شده که نشستید بالای سفره دیگه انقد کلمات رو تهی از معنا نکنید.