@user17686917117611 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتجربه ثابت کرده مسئولین وقتی میخوان یه بلایی سر ما بیارن ابتدا بارها و بارها تکذیب میکنن مثل گرونی بنزین و ... در حالی که میخوان انقدر گوشمون به این چیزا عادت کنه که گرون شد دیگه سکوت کنیم و عادی باشه و جملاتی مثل قویا مخالفیم و موقتیه و اینا همش واسه عادت دادن ما به این نت طبقاتی کوفتیه...#اینترنت
@L21nk11 اردیبهشت 1405در پاسخ به ویاد کسی که پشت تمام محدودیتهای اینترنت و فیلترینگ و شبکه میلیه دقیقا چطور تو دلها قراره بمونه؟!با خودت چند چندی؟ اول از وضعیتی که با دستور خودش ایجاد شده گله میکنی و بعد بهش ابراز علاقه میکنی! 😂🤦♂️🙄البته شاید هم منظورت اینه که یادش تو دل میمونه، اما به شکل کینه؟