11 اردیبهشت 1405

آیا اینترنت پرو طبقاتی است؟

یکی از نگرانی و دغدغه هایی که در مورد اینترنت پرو مطرح شده است، بحث تبعیض آمیز بودن آن و ظن به طبقاتی شدن اینترنت دارد.
@user17686917117611 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تجربه ثابت کرده مسئولین وقتی میخوان یه بلایی سر ما بیارن ابتدا بارها و بارها تکذیب میکنن مثل گرونی بنزین و ... در حالی که میخوان انقدر گوشمون به این چیزا عادت کنه که گرون شد دیگه سکوت کنیم و عادی باشه و جملاتی مثل قویا مخالفیم و موقتیه و اینا همش واسه عادت دادن ما به این نت طبقاتی کوفتیه...#اینترنت
اینم در جریان باشه آقای دولت ناکارآمد پزشکیان و دوستان شعام که هر چقدر بیشتر محدود کنید از یه ور دیگه ای میزنه بیرون بخواید طبقاتی کنید مطمئنا جریان میره سمت چیزی مثل استارلینک و اون موقع درآمدو کنترل اشرافی خودتونو قطع کردید در واقع خودزنی میکنید.و در آخر یاد رهبر شهید همیشه تو دلها میمونه#اینترنت
03:43 - 11 اردیبهشت 1405

15 واکنش
1909 بازدید



1 پاسخ

@L21nk11 اردیبهشت 1405
یاد کسی که پشت تمام محدودیت‌های اینترنت و فیلترینگ و شبکه میلیه دقیقا چطور تو دل‌ها قراره بمونه؟!با خودت چند چندی؟ اول از وضعیتی که با دستور خودش ایجاد شده گله می‌کنی و بعد بهش ابراز علاقه می‌کنی! 😂🤦‍♂️🙄البته شاید هم منظورت اینه که یادش تو دل می‌مونه، اما به شکل کینه؟