@Kaveh_Jafari3 ساعت پیشدر پاسخ بهساختمان بیشتر از 2 طبقه در هیچ شهری نباید ساخته بشه.ساختمان بلند باید خارج از شهر ها در شهرک های جدید باشه. نه شهرکهای چسبیده به شهر.این تراکم فروشی یعنی چی؟مقصر بنیاد مسکن و اوقاف هست. این دو باید منحل بشن و دولت بتونه زمین بفروشه.زمین دولتی بیتالمال هست و دولت حق واگذاری رایگان هم نداره.
@Iraneghavi3 ساعت پیشدر پاسخ بهچیزی که عمدا در تبارشناسی تورم در ایران چندان پر رنگ نشده سینرژی تورم خلق پول بانک خصوصی +تورم زمین روی همه کالاها +مدیریت تکنوکراتیک شهری +پیمانکارها است که تا حدی در ذیل https://farsnews.ir/Iraneghavi/1777726543859294262توضیح داده شده استhttps://farsnews.ir/Iraneghavi/1779363029207076844
@user17091003087331993322 ساعت پیشدر پاسخ بهواقعا آپارتمان چیز بدیه ! فقط ارزش زمین رو تو محدوده های خاص بالا میبرهساکنین هم که با هم مشکل میخورن در نبود قوانین قوی و مشخص آپارتمان نشینی
@user1751670376792 ساعت پیشدر پاسخ به ومقابله و ستیز با نفس و دیگر موارد ضد اخلاقی باید سر لوحه کار مسئولان محترم باشد.ایده و راهکاراخلاقمداری؛ راهبردی برای کارآمدی بیشتر مدیریت
توجه به شاخصهای اخلاقی و ارتقای سلامت نظام اداری، باید سرلوحه فعالیت تمامی مدیران و تصمیمگیران کشور باشد. امروزه، مقابله با رفتارهای غیراخلاقی و تقویت خودنظارتی در سطوح مدیریتی، نیازمند عزمی راسخ و جهادی مضاعف است که باید در لایههای عملیاتی و تصمیمگیری به شکلی ملموس تجلی یابد چند موردی که مقابله جدی باید با آن صورت گیرد را در ذیل ذکر کردم. لطفا توجه بیشتری را به این موارد مبذول بفرمائید : حق الناس خوری ستیزی ، فریب ستیزی ، اختلاس ستیزی ، بازیچه دست استعمار شرق و غرب شدن ستیزی ، حقوق نجومی نویسی ستیزی ، ترک فعل ستیزی ، وعده توخالی ستیزی ، بد عهدی ستیزی، پیمان شکنی ستیزی ، رشوه ستیزی مال اندوزی و ثروت اندوزی ستیزی ، تنفر ستیزی ، کینه ستیزی ، نفرت ستیزی ، تفرقه ستیزی منفعت طلبی شخصی و گروهی ستیزی ، ربا ستیزی ، عدم تحمل دیگر سلیقه ها ستیزی ، تکبر ستیزی و غرور ستیزی و...... یاحق التماس دعا اجرتان با حضرت حق
مسئولان محترم و تصمیم گیران کشور، وزرا و معاونین و مشاوران، دولت ، مجلس ، قوه محترم قضائیه، تولید کنندگان کالا و خدمات، سازمانهای نظارتی، بازرسی ، امنیتی، کلیه آحاد مردم و جانفدایان و مردم درصحنه و میدان
0100گزارش از مطالبه