اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح «یاوران برق» در سمنان اجرا می‌شود

طرح «یاوران برق» تابستان 1401 در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان اجرایی می‌شود.

طرح «یاوران برق» در سمنان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابوالفضل همتی، مدیر دفتر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان صبح امروز به همراه مهدی زمانی، رئیس اداره امور فرهنگی و ارتباطات مردمی، سیدبهروز کسائیان مدیر دفتر مدیریت مصرف برق و وحید تیموری کارشناس مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به‌منظور گسترش همکاری و هم‌اندیشی با فروهر معدنی، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارشناسان فرهنگی و هنری این حوزه دیدار و گفت‌وگو کردند.

همتی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی کانون پرورش فکری در اجرای برنامه‌های مشارکتی پیش از همه‌گیری بیماری کرونا، این مجموعه را یکی از مراکز اثرگذار در حوزه کودک و نوجوان دانست و خواستار همکاری بیش از پیش و بهره‌گیری از ظرفیت مربیان و فضای مراکز فرهنگی و هنری شد.

وی در خصوص اجرای فراخوان‌ها و مسابقاتی مانند نقاشی، نمایش خلاق عروسکی، بازدید از ایستگاه‌های نیروی خورشیدی، پست‌های برق، آموزش نحوه توزیع برق و... قول همکاری داد و گفت: برآیند این فعالیت‌ها را در قالب چاپ و انتشار کتاب، برگزاری نمایشگاه و... به مخاطبان کودک و نوجوان انتقال خواهیم داد.

مدیر دفتر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اظهار کرد: طرح «یاوران برق» در تابستان سال جاری ویژه اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری اجرا و برای تمام آن‌ها کارت مخصوصی صادر می‌شود تا موارد آموزشی را در خانواده‌های خود تعمیم دهند.

همتی با توجه به نام‌گذاری هفته اول تیرماه به نام هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، پیشنهاد داد تا با دعوت از اعضای کودک و نوجوان، ویژه‌برنامه‌ای در قالب افتتاحیه برنامه‌های آموزشی در حوزه‌های ایمنی در برق در سالن اجتماعات اداره برق یا کانون پرورش فکری برگزار شود.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول