اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آرامی: تعرفه آب و برق نباید برای خانوارهای پرجمعیت و کم‌جمعیت یکسان باشد

امام جمعه گرمسار گفت: تعرفه آب و برق برای خانوارهای پرجمعیت و کم‌جمعیت یکسان است و این موضوع با سیاست فرزندآوری و ترغیب مردم به افزایش جمعیت منافات دارد.

آرامی: تعرفه آب و برق نباید برای خانوارهای پرجمعیت و کم‌جمعیت یکسان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان، با اظهار تشکر و خداقوت به مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: به دلیل نیاز عمده مردم به وسایل و امکانات برقی و وابستگی زیاد کسب‌وکارها به این انرژی، قطع برق مشکلات عدیده‌ای را برای اقشار مختلف مردم به وجود می‌آورد.

وی بیان کرد: باید در تابستان امسال با برنامه‌ریزی دقیق و اطلاع‌رسانی مناسب، مشکلات را به حداقل رساند.

امام جمعه گرمسار با اشاره به توجه وزارت نیرو در تعرفه‌های آب و برق بر اساس تعداد خانوار گفت: تعرفه آب و برق هم‌اکنون برای خانوارهای پرجمعیت و کم‌جمعیت یکسان است و این موضوع با سیاست فرزندآوری و ترغیب مردم به افزایش جمعیت منافات دارد.

لزوم رعایت صرفه‌جویی در مصرف برق

مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان هم که به‌اتفاق تعدادی از معاونان و مدیران این شرکت با امام جمعه گرمسار دیدار و گفت‌وگو کرد، با اظهار تشکر از توجه و حمایت‌های ائمه جمعه و جماعات در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در تابستان و با اشاره به لزوم رعایت صرفه‌جویی گفت: تمام تأسیسات و تجهیزات صنعت برق با همت و تلاش کارکنان این شرکت آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق از سوی مشترکان و مردم فهیم استان گفت: در حال حاضر، با توجه به شرایط نقدینگی صنعت برق، آنچه مهم‌تر از احداث تأسیسات صنعت برق در استان بوده، توجه به مصرف صحیح و بهینه مردم خوب استان در انرژی الکتریکی است.

انتهای پیام/74001/م/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول