اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

گرما در راه سمنان/ مردم مصرف برق را مدیریت کنند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه از هفته دوم اردیبهشت‌ماه گرما را پیش رو داریم، گفت: مدیریت مصرف برق برای گذر موفق از پیک بار سال جاری ضروری است.

گرما در راه سمنان/ مردم مصرف برق را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی گذر از پیک بار تابستان امسال که با حضور مدیران ارشد صنعت برق استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، از هفته دوم اردیبهشت‌ماه گرما را پیش رو داریم و این پیوستگی تا هفته آخر شهریورماه تداوم خواهد داشت.

وی با عنوان این‌که بین ۶۰ تا ۷۰ درصد بار مصرفی در این بازه زمانی صورت می‌گیرد، افزود: فرهنگ‌سازی عمومی مدیریت مصرف یک ضرورت است و با تشریک مساعی و همکاری بیش از پیش مشترکان، امیدواریم بتوانیم از پیک بار سال جاری با موفقیت گذر کنیم.

تقدیر از ادارات کم‌مصرف 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: ادارات کم‌مصرف و همکار در برنامه‌های پیک بار تابستان سال گذشته مشخص شده و در نظر است در جلسه شورای اداری استان سمنان از آنان تقدیر شود.

سیدمحمد حسینی‌نژاد اظهار کرد: در نشست شورای اداری استان، سیمای برق استان و وضعیت موجود، میزان مصرف برق مشترکان تعرفه‌های مختلف و نحوه همکاری آنان به‌ویژه در بخش بار سرمایشی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که در نظر است در بخش صنایع نیز جلسه‌ای با حضور دست‌اندرکاران امر برگزار شود تا هماهنگی لازم با آنان برای اجرای برنامه پیک‌سایی صورت گیرد، گفت: همکاری صنعت در اجرای برنامه‌های اوج بار، بسیار اثرگذار است و با برنامه‌ریزی لازم از ظرفیت آنان بهره‌مندی مناسبی صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: در راستای برنامه آموزش و فرهنگ‌سازی، از ظرفیت رسانه‌های جمعی استفاده خواهد شد تا در زمینه اقناع‌سازی مردم بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم.

همچنین در این جلسه در زمینه برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری جلسات هماهنگی با صنایع، شرکت شهرک‌ها و دیدار با مدیرکل دادگستری استان سمنان، بحث و تبادل‌نظر به عمل آمد.

در این نشست معاونان بهره‌برداری، مدیران روابط عمومی و مدیران و کارشناسان حوزه مدیریت مصرف صنعت برق استان سمنان هم حضور داشتند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول