اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افزایش تصادفات منجر به فوت در استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در سال جاری تعداد تصادفات و موارد منجر به فوت در استان افزایش داشته است.

افزایش تصادفات منجر به فوت در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان عصر امروز در مراسمی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران در ایام نوروز ۱۴۰۱ در استان انجام‌ شده است.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۱ و پس از دو سال همه‌گیری ویروس کرونا، با افزایش چشمگیر مسافران مواجه خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه این استان، به واسطه بین‌الحرمین بودن با افزایش چشمگیر مسافران و زائران در ایام نوروز ۱۴۰۱ مواجه خواهد بود، گفت: در سال جاری تعداد تصادفات و موارد منجر به فوت در استان افزایش داشته است.

حمیدی اظهار کرد: در بیش از ۷۰ درصد تصادفات استان سمنان، خودرو با خودروی دیگری تصادف نداشته و علت خواب‌آلودگی و خستگی بوده است.

وی تأکید کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی‌های مطلوب برای کاهش تصادفات و موارد منجر به فوت باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: خدمات نیروی انتظامی محدود به ایام نوروز و طرح ترافیک نوروزی نیست و در تمام مدت سال در حوزه‌های مختلف مشغول به ارائه خدمت به مردم هستند.

حمیدی بیان کرد: به‌منظور دستیابی به نتیجه مطلوب‌تر، مصوباتی مبنی بر همراهی و مساعدت دستگاه‌های امدادی و اجرایی با نیروی انتظامی در بحث رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: خدمات مجتمع‌های بین‌راهی استان سمنان در ایام نوروز ۱۴۰۱ تقویت شده است و افزایش خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تصریح کرد: مقرر شد در راستای افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان، ارتقای شاخص‌های اقتصادی و گردشگری و همچنین کاهش تصادفات، معرفی روستاهای هدف گردشگری و ترغیب مسافران به حضور در شهرها و استفاده از خدمات، اطلاع‌رسانی لازم در ورودی شهرها انجام گیرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول