اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: هیچ کمبودی برای واکسن کرونا نداریم/ نرخ واکسیناسیون در سمنان از کشور بالاتر است

استاندار سمنان با بیان اینکه در خصوص واکسن هیچ مشکل و کمبودی در استان نداریم، گفت: نرخ واکسیناسیون کرونا استان سمنان از میانگین واکسیناسیون کرونا در کشور بالاتر است.

استاندار سمنان: هیچ کمبودی برای واکسن کرونا نداریم/ نرخ واکسیناسیون در سمنان از کشور بالاتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و جلسه شورای اداری مهدی‌شهر که در مجتمع نیستان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن امروز به دنبال ایجاد تفرقه، ناامیدی، یأس و ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان است که این دسیسه دشمنان با کار جهادی، انقلابی، امیدآفرینی و تحکیم وحدت در قالب مکتب حاج قاسم سلیمانی خنثی می‌شود.

وی افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم که امروز به عنوان یک کشور مقتدر جهان اسلام، در بسیاری از زمینه‌های علمی، پزشکی، نظامی، هوا فضا و ... سرآمد آسیا و جهان هستیم که به برکت نظام جمهوری اسلام است.

استاندار سمنان گفت: بالاترین عزت، شأن، منزلت و افتخار برای ما مسؤولان خدمت به مردم و خادمی ملت با روحیه جهادی و کار انقلابی و شبانه‌روزی است، آن‌هم خدمت به مردمی که در تمامی برهه‌های حساس نظام پای کار و پشتیبان آن بودند.

هاشمی عنوان کرد: دشمن تلاش دارد بین مردم و مسؤولان شکاف و فاصله ایجاد کند و وحدت و همدلی و انسجام موجود را از بین ببرد که دسیسه‌ها و حیله‌های آنها به نتیجه نخواهد رسید.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی نقش تعیین کننده‌ای را در معادلات سیاسی ایفا می‌کند که حاصل انقلاب اسلامی، وحدت و همدلی است و ترس دشمن نیز از همین همدلی، وفاق، صمیمت و وحدت بین مردم و مسؤولان است.

استاندار سمنان اظهار کرد: فتنه، ترور، جنگ، تحریم، تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی مواردی بود که در طول این سال‌ها دشمنان به ما تحمیل کردند، اما چون نظام بر خواسته از متن مردم بوده و متکی بر ولایت‌فقیه و قدرت الهی است و پشتیبان آن مردم است، مسیر انقلاب با سرعت، دقت و عزتمندانه در حال حرکت است.

هاشمی تأکید کرد: استان سمنان امروز استان وحدت و پایلوت وحدت، همدلی و انسجام در کشور است و در واقع می‌توان گفت مردم استان سمنان شایسته بهترین کارها و اقدامات به صورت شبانه‌روزی هستند.

وی با بیان اینکه رویکرد گره‌گشایی از مشکلات مردم از ضروریات است، گفت: زمانی مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تحقق پیدا خواهد که با کار جهادی، انقلابی به صورت شبانه‌روزی، مردم‌داری و خوش‌رویی با مردم، در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم گام برداریم.

استاندار سمنان عنوان کرد: تمامی مسؤولیت‌هایی که در اختیار همه ما قرار دارد، امانت است و باید در این برهه خدمتگزاری به گونه‌ای عمل کنیم که پس از پایان مسؤولیت، نام نیک باقی بماند.

وی با تأکید بر اینکه بحث تحقق توسعه متوازن در استان امر بسیار مهم و حائز اهمیت است و در عمل به دنبال این موضوع خواهیم بود، افزود: ضرورت دارد در حوزه عمرانی، اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و صنعتی و توزیع اعتبارات، توزیع متوازن مدنظر قرار داشته باشد.

استاندار سمنان گفت: توسعه متوازن از غرب تا شرق استان در تمامی مباحث، حتی نیروی انسانی باید به معنای کامل محقق شود و در این راستا گام برمی‌داریم.

هاشمی بیان کرد: در طی چهار ماه گذشته ۱۴.۶ درصد اعتبارات کل کشور توسط بانک‌های عامل استان در بحث تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است و مجدد چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان اختصاص یافته که اقدامات به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که در سطح استان صورت گرفته و از طریق این تسهیلات، ۲۸ واحد راکد مجدد راه‌اندازی شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

استاندار سمنان بیان کرد: سمنان، دومین استان در کشور در بحث آغاز عملیات اجرایی قانون جهش تولید مسکن است و ۴۸۰ هکتار زمین در ۱۸ شهر از ۱۹ شهر، برای این مهم تأمین شده است که تلاش و اقدامات بسیار زیادی در این خصوص به انجام رسید.

هاشمی عنوان کرد: ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد روستایی در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سهمیه ما در استان است که تاکنون برای ۷۳ درصد این میزان قرارداد منعقد شده است که امری بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در خصوص واکسن هیچ مشکل و کمبودی در سطح استان نداریم، گفت: نرخ واکسیناسیون کرونا استان سمنان از میانگین واکسیناسیون کرونا در کشور بالاتری بوده و شهرستان آرادان نیز در این حوزه در استان از شهرستان‌های برتر است.

استاندار سمنان عنوان کرد: ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در شهرستان مهدی‌شهر در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول