اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح طرح‌های علمی و پژوهشی سمنان در سفر معاون رئیس‌جمهور

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ۱۷ فروردین‌ماه به‌منظور بازدید از چند شرکت دانش‌بنیان و افتتاح طرح‌های علمی و پژوهشی به استان سمنان سفر می‌کند.

افتتاح طرح‌های علمی و پژوهشی سمنان در سفر معاون رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور روز سه‌شنبه، ۱۷ فروردین‌ماه در بدو ورود به استان سمنان با حضور در پارک علم و فناوری استان مستقر در شهرستان شاهرود، فاز اول ساختمان کارگاهی رویش فناوری و در ادامه مراکز رشد شماره ۲ و نوآوری آب، انرژی و کشاورزی در این شهرستان را افتتاح می‌کند.

سورنا ستاری ضمن بازدید از شرکت‌های حوزه ICT و ماشین‌آلات و همچنین محل پیشنهادی پردیس فناوری و نوآوری (کارخانه نوآوری)، مرکز نوآوری‌ها و فناوری‌های زمین‌شناسی، معدن و صنایع معدنی را افتتاح خواهد کرد.

ستاری در سفر خود به شهرستان شاهرود با حضور در شهرک صنعتی شاهرود از خط تولید شرکت دانش‌بنیان ریخته‌گری دقیق پارس و شرکت دانش‌بنیان شتابدهی نوآوری و تجاری‌سازی فناوری‌های انرژی بازدید می‌کند.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه سفر یک‌روزه خود به استان سمنان به شهرستان دامغان سفر می‌کند و با حضور در دانشگاه دامغان، ضمن بازدید از نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان، آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی FE-SEM را افتتاح خواهد کرد.

معاون علمی و پژوهشی رئیس‌جمهور در ایستگاه پایانی سفر خود به استان با حضور در شهرستان سمنان، علاوه بر افتتاح مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، از مرکز رشد پورسینا پارک علم و فناوری استان سمنان نیز بهره‌برداری می‌کند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/ک/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول