اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۲۳ پروژه پژوهشی با همکاری دانشگاه و شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۳ پروژه پژوهشی و فناور با همکاری حوزه صنعت، دانشگاه سمنان و این شرکت در حال اجرا است.

اجرای ۲۳ پروژه پژوهشی با همکاری دانشگاه و شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان

حسن آل‌بویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ۲۳ پروژه پژوهشی و فناور با همکاری حوزه صنعت، دانشگاه سمنان و این شرکت در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه‌ها در راستای افزایش بهره‌وری، رفع عارضه و کمک به پژوهش کاربردی در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اهمیت صنایع کوچک و نقش آن‌ها در ایجاد اشتغال پایدار و تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با انعقاد تفاهم‌نامه و بهره‌گیری از دانشگاهیان و صاحبان ایده پیوند صنعت و دانشگاه را یکی از محورهای مهم و عمده فعالیت خود قرار داده است.

آل‌بویه با بیان اینکه کانون هماهنگی دانشگاه و صنعت (اتاق مسأله) سال ۹۸ در استان سمنان افتتاح شد، ادامه داد: این اقدام در راستای ارتباط مؤثر صنعت، دانشگاه و دولت و با هدف ارتقای فنی و تکنولوژی صنعت استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد پیوند میان دانشگاه و صنعت، علاوه بر تأمین بخش زیادی از نیازهای داخلی کشور، کمک به رشد فناوری و در نهایت ارتقا و «جهش تولید» را به ارمغان خواهد داشت.

هفته پژوهش و فناوری از ۲۲ تا ۲۷ آذرماه با عنوان «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» نام‌گذاری شده است و بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری نیز از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه به‌صورت مجازی در پورتال www.msrt-expo.ir برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول