اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

روند قابل قبول تأمین و ذخیره کالاهای اساسی در استان قزوین

استاندار قزوین گفت: روند تأمین و ذخیره کالاهای اساسی در استان قابل قبول است و مردم در زمینه تهیه کالاها هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

روند قابل قبول تأمین و ذخیره کالاهای اساسی در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از میدان میوه تره بار قزوین اظهار کرد: ذخایر کالاهای اساسی استان مانند گندم، برنج، شکر و سایر محصولات کیفیت و کمیت خوبی دارد و  مردم در این زمینه هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

وی افزود: بازدید از میدان میوه تره بار هم به منظور بررسی اوضاع قیمت و فراوانی کالا انجام شد که در این زمینه هم میزان کیفی و کمی محصولات مطلوب ارزیابی می شود.

استاندار قزوین با بیان اقدامات استان برای کنترل قیمت ها، گفت: فاصله قیمتی تولید کنندگان و مصرف کنندگان باید با مداخلات دستگاه متولی جبران و کنترل شود و در این راستا نظارت و بازرسی به ویژه در ایام پایانی سال افزایش می یابد.

اعلایی خاطرنشان کرد: اوضاع اقتصادی کشور در حال حاضر، شرایط خاصی را دارد و طبیعی‌ است که نسبت به سال های گذشته قدرت خرید مردم کاهش یابد که امیدواریم در سال آینده با جهت گیری اقتصادی دولت، مشکلات اقتصادی مردم برطرف و قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول