اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مشارکت حداکثری در انتخابات ادای دین به شهداست

جانشین منطقه پدافند هوایی شرق کشور گفت: شرکت در انتخابات تنها یکی از تعهدات ما نسبت به خون شهداست بنابراین مشارکت حداکثری در انتخابات ادای دین به شهدای والامقام است.

مشارکت حداکثری در انتخابات ادای دین به شهداست

امیر سرتیپ دوم حجت عباسی، جانشین منطقه پدافند هوایی شرق کشور امروز در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مرقد مطهر شهید گمنام منطقه که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر  و در جمع کارکنان این یگان پدافندی برگزار شد اظهار داشت: از آنجایی که یکی از مولفه‌های تأمین امنیت کشور و نظام، حضور مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه شرکت در انتخابات است، باید برای حضور فعال و مشارکت افزایی در انتخابات تلاش و نسبت به این اتفاق مهم و اساسی بی تفاوت نباشیم.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح از بارز‌ترین نماد اقتدار برای کشور‌ به حساب می‌آیند افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح کشورمان استقلال خود را بازیافتند و ثابت کردند که پیشرفت هر کشوری در گرو استقلال آن است چنانکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با نمایش اقتدار خود در عرصه های مختلف محاسبات دشمن را به هم ریخته است.

امیر سرتیپ دوم عباسی خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی هستیم، به برکت وجود نام و نشان شهداست و همه ما در هر مقام و مسئولیتی که هستیم اگر به توصیه‌های شهدا عمل کنیم هیچ گاه از مسیر اصلی و روشن انقلاب و نظام خارج نخواهیم شد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شرق در ادامه با اشاره به اینکه شهدا همان جوانانی هستند که در راه خداوند متعال، وطن، حفظ ارزش ها و دوام انقلاب اسلامی  از جان خود گذشتند اظهار داشت: شایسته است کارکنان این منطقه در بدو ورود به این منطقه با این شهید و خود عهد ببندند که وظایف محوله خود را به نحو احسنت انجام دهند و در انجام  وظایف سازمانی خود کم کاری نکند و با انجام کار جهادی خود را به اهداف والای این شهید والامقام برسانند.

وی در پایان افزود: این شهید زینت منطقه است و ان‌شاء‌الله به این منطقه که خود موجب عزت و آبروی شرق کشور است، عنایت خاص داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول