اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

چطور در روز برفی از تصادف جلوگیری کنیم؟

معاون پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: رانندگان در روزهای برفی زمان سفر خود را مدیریت کنند تا مجبور به رانندگی با سرعت غیرمجاز نشوند.

چطور در روز برفی از تصادف جلوگیری کنیم؟

محمدرضا خشنودی، معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: شب گذشته بارش برف را در سطح شهر کرمانشاه داشتیم که متأسفانه از صبح امروز تصادفات خسارتی افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تعدادی از رانندگان با همان شرایط معمولی آب و هوا رانندگی می‌کنند که رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در چنین شرایطی از الزامات است.

معاون ترافیکی پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این شرایط تصادف جلو به عقب زیاد اتفاق می‌افتد و اولین تصادف منجر به تصادف‌های بعدی و زنجیره‌ای می‌شود.

وی اطمینان از سالم بودن وسایل نقلیه، سیستم ترمز، سیستم بخاری و گرمایشی، لاستیک‌ها مناسب، سالم بودن برپاکن‌ها را از الزامات رانندگی در فصل زمستان دانست و افزود: رانندگان زمان سفر خود را مدیریت کنند تا مجبور نباشند با سرعت غیرمجاز رانندگی کنند.

پایان پیام/ ۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول