اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

محورهای کوهستان پاوه برفی و لغزنده است

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: محورهای کوهستانی پاوه برفی است و راهداران در حال انجام عملیات برف‌روبی هستند.

محورهای کوهستان پاوه برفی و لغزنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها و پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از روز گذشته شاهد بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هستیم.

وی افزود: در محور پاوه به نوسود و نودشه (سه راهی شهدا) بارش برف گزارش شده است و تردد همراه زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه عملیات تیغه‌زنی و نمک‌پاشی را انجام داده اند.

وی بیان کرد: بیش از ۴۵۰ نیروی راهداری در راهدارخانه‌های ثابت و سیار در آمادگی کامل قرار دارند و آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

کهریزی خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند قبل از آغاز سفر خود با شماره‌گیری ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه تماس حاصل کرده و از وضعیت محورهای مواصلاتی اطلاع کسب کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول