اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رهاسازی ۱۸ خودرو گرفتار در محورهای برفی کرمانشاه

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از انجام ۷۷۵ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۱۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز در این مدت رهاسازی شدند.

رهاسازی ۱۸ خودرو گرفتار در محورهای برفی کرمانشاه

شهرام کهریزی، سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به بارش برف و باران در محورهای استان کرمانشاه از روز گذشته(۲۰ دی)، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۷۵ کیلومتر برف‌روبی و عمدتا در محورهای پاوه، روانسر و سنقر انجام شده است.

وی، از انجام ۳۰ مورد ریزش‌برداری در محورهای استان خبر داد و ادامه داد: در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی استان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

 سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد نیروهای پای کار در این مدت را ۶۴ نفر و تعداد ماشین‌آلات را نیز ۴۳ دستگاه اعلام کرد و افزود: ۳۴۰ تن شن و نمک نیز به منظور تسهیل تردد در محورهای استان مصرف شده است.

به گفته کهریزی، ۱۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز در این مدت رهاسازی شدند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بارش‌ها طی روزهای آتی، از آمادگی راهداری یاد کرد و از مردم نیز خواست در این مدت از تردد غیرضروری در محورها خودداری کنند و در صورت تردد اجباری حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول