اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رانندگان قانونمند خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

همایش تجلیل از رانندگان قانونمند خراسان‌جنوبی امروز با حضور فرمانده انتظامی و جمعی از رانندگان قانونمند استان برگزار شد.

رانندگان قانونمند خراسان‌جنوبی  تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، همایش تجلیل از رانندگان قانونمند خراسان جنوبی امروز با حضور سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی و جمعی از رانندگان قانونمند استان  برگزار شد.  
 
سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: در حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک با اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده  توسط پلیس راهور استان رانندگانی که در ۳ سال گذشته مرتکب تخلف نشده بودند شناسایی شده و به قید قرعه نیز به ۶۰ نفر از این رانندگان قانونمند که تخلفی در این مدت انجام نداده و یا به نحوی در سامانه پلیس خراسان جنوبی همکاری لازم را در توسعه نظم و انضباط ترافیکی داشته اند مورد تقدیر قرار گرفتند. 

وی افزود: پلیس همچنین برای رانندگانی که تخلفات بیشتری داشته اند با برنامه ریزی های لازم ، این افراد را شناسایی کرده و از انها دعوت خواهد شد که در جلسات و برنامه های آموزشی خاصی که در مرجع قضائی و همچنین در مجوعه پلیس  برگزار می شود شرکت کنند و تذکرات و آموزش های لازم به رانندگان داده خواهد شد. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عدم رعایت ضوابط  ومقررات راهنمایی و رانندگی می تواند خسارات و تلفات جبران ناپذیری را پی داشته باشد؛ خاطر نشان کرد: امیدواریم با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی که در مدارس و مساجد و.... توسط کارشناسان مربوط  انجام خواهد شد انشاا...  شاهد یک رفتار ترافیکی مناسبی در جامعه که باعث ارتقای احساس امنیت مردم شود  باشیم و رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین با احترام به خود و دیگران، رانندگی توام با آرامش داشته باشند. 
 
در پایان این مراسم  از تعدادی از رانندگان قانونمند و فعالان عرصه ترافیک با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول