اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ترویج نان کامل بدون هزینه کرد از جیب مردم، صورت گیرد

نماینده وزیر کشور در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با تاکید بر لزوم مصرف نان کامل گفت: ترویج نان کامل بدون هزینه از جیب و سفره مردم صورت گیرد.

ترویج نان کامل بدون هزینه کرد از جیب مردم، صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر دُر ظهر امروز در شورای سیاستگذاری نهضت ملی احیای نان کامل اظهار کرد: استان مرکزی به عنوان یکی از استان‌های پیشتاز کشور، اجرای طرح نان کامل را در دستور کار قرار داد و هم اکنون به عنوان یکی از استان‌های الگوی کشور مطرح است.

وی تصریح کرد: مصرف نان کامل با توجه به مزیت‌ها و ویژگی‌های فراوان بسیار خوبی که دارد باید فرهنگ سازی و ترویج شود تا همه مردم به سمت آن گرایش پیدا کنند.

نماینده وزیر کشور در شورای عالی سلامت با بیان اینکه ترویج نان کامل بدون هزینه از جیب و سفره مردم صورت گیرد، گفت: یکی از الزامات مهم این طرح گسترده شدن دامنه نظارت بر توزیع و قیمت نان کامل است که دستگاه‌های مسوول باید به درستی این نظارت را انجام دهند.

در با اشاره به اینکه در ترویج نان کامل نباید از جیب مردم و سفره مردم هزینه شود، ادامه داد: بخش دولتی فرهنگ سازی سلامت را به صورت جدی مورد توجه قرار دهد، و بسترهای لازم برای افزایش تولید و حمایت از مراکز فعال در پخت نان کامل را در دستور کار قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود تولید ۱۳۰ میلیون تن مواد غذایی برای ۸۰ میلیون نفر گزارش‌های مبنی بر سوءتغذیه در بین مردم وجود دارد که نشان می‌دهد در حوزه کشاورزی مسئله تغذیه به درستی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول