اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی برای ادامه تحصیل

میز دانشجو در این قسمت شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی برای ادامه تحصیل دانشجویان را شرح می‌دهد.

میز دانشجو| شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی برای ادامه تحصیل

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیاری از دانشجویان آقا به دلیل علاقه نداشتن به رشته تحصیلی خود از تحصیل انصراف می‌‌دهند؛ اما اگر این دسته از افراد تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند و معافیت تحصیلی دانشجویان انصرافی را اخذ کنند. برای اینکه مشمول غیبت خدمت سربازی نشوند باید به موقع اقدامات لازم را انجام دهند.

اگر جزو دانشجویان انصرافی هستید و قصد دارید مجدد در رشته دیگری وارد دانشگاه شوید؛ باید در نظر داشته باشید که فقط یکسال دیگر زمان دارید. بنابراین باید قبل از اتمام یکسال پس از انصراف شما از دانشگاه، در کنکور شرکت کرده یا در رشته‌های بدون کنکور وارد دانشگاه شوید.

انصراف شما نباید در مدت سنوات ارفاقی ثبت شده باشد و در صورتی امکان بازگشت به تحصیل پس از انصراف وجود دارد که قبل از اتمام سنوات تحصیلی انصراف داده باشید.

دانشجویانی که انصراف می‌دهند و برنامه‌ای برای ادامه تحصیل خود ندارند، بهتر است ظرف مدت یکسال خود را برای اعزام به خدمت سربازی معرفی کنند تا مشمول غیبت نشوند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول