اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

داوران هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی معرفی شدند

دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی گفت: علیرضا استادی، رضا صابری و امین فرحی آثار راه‌یافته به هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی را داوری خواهند کرد.

داوران هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز احسان کمالی، دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: علیرضا استادی، رضا صابری و امین فرحی آثار راه‌یافته به هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی را داوری خواهند کرد.

وی با بیان این که از میان ۴۵ اثر رسیده به جشنواره تئاتر استان، ۱۵ اثر در بخش خیابانی و صحنه‌ای به مرحله نهایی راه پیدا کردند، که از فردا رقابت خود را آغاز و مورد داوری قرار می‌گیرند، گفت: پلاتوی شمس، تالار و محوطه گلشن میزبان گروه‌های نمایشی در سئانس‌های مختلف در روزهای جشنواره خواهد بود.

دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی افزود: جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی از امروز در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی و با حضور ۱۵ گروه نمایشی استان به دبیری احسان کمالی در تماشاخانه شمس و تالار گلشن بجنورد آغاز می شود و تا یازدهم ماه جاری ادامه دارد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول