اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نمایش‌های منتخب برای حضور در هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی اعلام شد

دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی از اعلام اسامی نمایش‌های منتخب برای حضور در هجدهمین جشنواره تئاتر استان خبر داد.

نمایش‌های منتخب برای حضور در هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، شامگاه یکشنبه احسان کمالی، دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی از اعلام اسامی نمایش‌های منتخب برای حضور در هجدهمین جشنواره تئاتر استان خبر داد.

وی گفت: شورای بازبینی متشکل از آقایان فرشید تمری، رضا لنگری و پژمان شاهوردی پس از ارزیابی ۴۵ اثر نمایشی که شامل نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی بود، ۶ نمایش خیابانی و ۹ نمایش صحنه‌ای را  بدون اولویت برای حضور در هجدهمین جشنواره تئاتر استان انتخاب کرد.

دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی افزود: آثار راه‌یافته به هجدهمین جشنواره تئاتر استان در بخش خیابانی شامل نمایش عتیقه به کارگردانی برات محمد خیرآبادی از شهرستان اسفراین، نمایش قرار به کارگردانی احسان یحیی آبادی از شهرستان اسفراین، نمایش سرافراز به کارگردانی محمد یحیی آبادی از شهرستان اسفراین، نمایش به درد نخورها به کارگردانی محمود آزاد از شهرستان اسفراین، نمایش انگشت کوچک به کارگردانی حمید عابدی از شهرستان فاروج و نمایش بازگشت به کارگردانی محمد مهدی شاهی پناه از شهرستان جاجرم است.

وی ادامه داد: آثار راه یافته به هجدهمین جشنواره تئاتر استان در بخش صحنه‌ای نیز شامل نمایش ناگفته‌های گودال ابوفارس به کارگردانی احمد زعفرانی از شهرستان بجنورد(مشروط)، نمایش زندگی او به کارگردانی سید مهدی کشمیری از شهرستان بجنورد، نمایش طعم لذیذ سرباز به کارگردانی مهدی بختور از شهرستان اسفراین، نمایش کار نان به کارگردانی محمد یحیی آبادی از شهرستان اسفراین(مشروط)، نمایش تهران زیر بال فرشتگان به کارگردانی انسیه حاجی زاده از شهرستان جاجرم، نمایش راه پیموده شده به کارگردانی مصطفی شکاریان از شهرستان گرمه، نمایش میم.نون به کارگردانی صمد اسماعیل زاده مقدم از شهرستان شیروان، نمایش شیرهای خان بابا سلطنه به کارگردانی خانم زهرا بهادران از شهرستان شیروان‌(مشروط) و نمایش افسانه بهرام به کارگردانی محمد داورپناه از شهرستان بجنورد(مشروط) می‌باشد.

کمالی خاطرنشان کرد: این جشنواره ۹ تا ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در بجنورد برگزار می‌شود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول