اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تدارک ۳۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار خراسان‌شمالی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی گفت: طی هفته دفاع مقدس ۳۰۰ عنوان برنامه و ۲ هزار فعالیت توسط بخش های مختلف در استان خراسان شمالی تدارک دیده شده که طی این ایام اجرایی می شود.

تدارک ۳۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی الهی راد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان‌شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه آغاز و تا هفتم مهر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های محوری در هفته دفاع مقدس به صورت سراسری و کشوری تدارک و برنامه ریزی شده است، گفت: روز ۲۹ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور از ۳ هزار پیشکوست دفاع مقدس در خراسان شمالی نیز در تمام شهرستان ها، شهرها و روستاها تجلیل به عمل می آید.

این مقام مسئول اضافه کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس افرادی اند که زمانی که انقلاب به آنها نیاز داشت پیش قدم شدند و نقش قابل توجهی در شکل گیری این نظام و پایداری آن دارند.

الهی راد خاطرنشان کرد: رژه اقتدار نیروهای مسلح خراسان شمالی با مسئولیت سپاه پاسداران حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی به صورت متمرکز همزمان با سراسر کشور در محل بولوار مصلی مرکز استان همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان شمالی گفت: نواخته شدن زنگ مهر مقاومت در مدارس خراسان شمالی یکی دیگر از برنامه های محوری در هفته دفاع مقدس است که به دلیل تقارن این هفته با بازگشایی مدارس جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل نوجوانان در مدارس برنامه هایی با این محور برگزار خواهد شد.

این مسئول آیین عطرافشانی گلزار شهدا در مراکز استان و شهرستان ها، یادواره های شهدا، بازسازی عملیات والفجر در جاجرم، پیاده روی خانوادگی، اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان، برگزاری تئاتر، روایت گری در مدارس، برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی و راه اندازی نمایشگاه های دفاع مقدس را بخشی دیگر از برنامه های محوری در هفته دفاع مقدس خواند.

الهی راد با تاکید بر این موضوع که دفاع مقدس سرشار از تجربه های ناب ملت ایران است، ادامه داد: نباید اجازه دهیم که دفاع مقدس به تحریف کشیده شود و باید تمام سعی مان را برای انتقال مفاهیم به نسل نوجوان و جوان در این حوزه داشته باشیم.

این مسئول ابراز داشت: طی هفته دفاع مقدس ۳۰۰ عنوان برنامه و ۲ هزار فعالیت توسط بخش های مختلف در استان خراسان شمالی تدارک دیده شده که طی این ایام اجرایی می شود.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول