اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

عزت، اقتدار و اعتمادبه‌نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: عزت اقتدار و اعتمادبه‌نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است، دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و درخشان و ماندگار است که باید تبدیل به یک سرمایه اجتماعی شود.

عزت، اقتدار و اعتمادبه‌نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدراله بابلی در رزمایش تمرین تاکتیکی گردان امنیتی امام علی(ع) سپاه شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: عزت اقتدار و اعتمادبه‌نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است، دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و درخشان و ماندگار است که باید تبدیل به یک سرمایه اجتماعی شود.

وی افزود: رمز راهبردی جمهوری اسلامی اتحاد و همدلی و ایستادگی در مقابل استکبار است و رویکرد نیروهای نظامی ما یک رویکرد دفاعی برای بازدارندگی و استقرار امنیت پایدار است.


فرماندار شهرستان سرپل ذهاب عنوان کرد: نیروهای نظامی ما با وحدت و همدلی تحت فرماندهی کل قوا با شجاعت و شهامت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کنند و با همین ویژگی‌ها و عزم راسخ و خودباوری است که از یک کشور وارده کننده تبدیل به یک کشور خودکفا شده‌ایم.

وی ادامه داد: ما پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های نظامی داشته‌ایم. موشک‌های هوشمند تا پهبادهای رادار گریز همه و همه بیانگر قدرت نظامی ایران است.

وی گفت: دشمن بیکار نیست و در طول ۴۵ سال که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد توطئه‌ها و دسیسه‌های زیادی در سال‌های گذشته داشته و تلاش دسیسه‌آمیز آن‌ها این است که ملت را از نیروهای مسلح و مسئولین جدا کنند، اما کور خوانده‌اند، چراکه مردم و نیروهای مسلح باهم هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند.

بابلی گفت: دشمنان سال گذشته تمام‌قد جلو آمدند و برنامه‌ریزی‌ها و آمادگی‌های زیادی در درون خودشان ایجاد کردند اما بسیج و نیروهای بسیجی و انتظامی در خنثی کردن این دسیسه‌ها نقش غیرقابل‌انکاری داشتند.

وی به جایگاه بسیج اشاره کرد و افزود: مردم به بسیج اعتماد دارند و بسیج را دوست دارند، زیرا که به نقش بسیج در حمایت از خود و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امنیت آن‌ها ایمان‌دارند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: ما در مقابل بسیجیان دلداده به‌نظام سر تعظیم فرود می‌آوریم چراکه بسیج حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب هستند و این روحیه بسیج برگرفته از آموزه‌های قرآن است.


وی افزود: دشمنان بیکار ننشسته‌اند و راهبرد دشمنان و رسانه‌های آن‌ها با دروغ‌پردازی به دنبال ایجاد شکاف در بدنه جامعه هستند، اما مردم با آگاهی تمام با حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی از انقلاب دفاع کردند و تمام‌قد پای نظام و ولایت ایستاده‌اند.

بابلی همچنین برگزاری مانور موفق سپاه ناحیه سرپل ذهاب و ایجاد آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای بسیج برای برخورد با هرگونه تهدید را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: ایشان در پایان از فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و همه عوامل رزمایش تمرین تاکتیکی گردان امنیتی امام علی ع سپاه شهرستان سرپل ذهاب به‌صورت ویژه تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول