اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سرپل‌ذهاب تا پایان امسال سبز خواهد شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال جاری ضریب نفوذ گاز در دو بخش شهری و روستایی شهرستان سرپل‌ذهاب به ۱۰۰درصد خواهد رسید.

سرپل‌ذهاب تا پایان  امسال سبز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه امروز در آیین بهره‌برداری از گازرسانی به ۸۰ روستای سرپل‌ذهاب، اظهار کرد: تا پایان سال‌جاری ضریب نفوذ گاز در دو بخش شهری و روستایی شهرستان سرپل‌ذهاب به ۱۰۰درصد خواهد رسید و این شهرستان از نظر برخوداری از انرژی گاز، شهرستان سبز خواهد شد. 

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در بخش شهری شهرستان سرپل‌ذهاب ۱۰۰درصد است،  اعلام کرد: تا پیش از این از ۱۹۳ روستای شهرستان سرپل‌ذهاب ۹۰ روستای آن گازدار بود که امروز این تعداد به ۱۷۰ روستا رسید و ضریب نفوذ گاز روستایی در این شهرستان از ۶۴ درصد به ۹۷ درصد افزایش یافت. 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ۲۳ روستای باقی‌مانده، گازرسانی به ۱۰ روستا در دست اجراست و  تا قبل از فصل سرما گازدار خواهند شد و ۱۳ روستای باقی‌مانده علی‌رغم اینکه قابلیت گازرسانی ندارند در دست مطالعه قرار دارند. 

وی تصریح کرد: پروژه‌های که امروز به بهره‌برداری رسید حاصل هفت ماه تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان است که با اعتبار ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریالی به انجام رسید. 

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان کرد: برای این پروژه‌ها ۲۳۰ کیلومتر شبکه و ۳۵ کیلومتر خط تغذیه و دو ایستگاه تقلیل فشار ایجاد شده است که در نتیجه آن تعداد مشترکین شهرستان سرپل‌ذهاب از ۲۶ هزار به بیش از ۲۹ هزار مشترک می‌رسد. 

حسینی در پایان با اشاره به ارزش بالای گاز از فواید آن در ایجاد رفاه، آسایش و  تولید ثروت سخن گفت و خواهان استفاده درست و بهینه از آن شد. 

*شرکت گاز به وعده خود عمل کرد

شهریار حیدری نماینده شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب  در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم، گفت: گازکشی به دشت ذهاب مطالبه ۱۵ ساله مردم این منطقه بود که امروز به انجام رسید. 

وی با اشاره به وسعت منطقه دشت ذهاب و پیچیدگی‌های گازکشی به این منطقه،  گفت: شرکت گاز با ۱۱ تیم همزمان در این منطقه فعالیت داشت و به وعده خود عمل کرد. 

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول