اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تعداد شهدای امروز حزب الله به 5 نفر رسید

جنبش حزب الله لبنان خبر داد که یکی از اعضای این جنبش در حین انجام وظیفه، به شهادت رسیده است.

تعداد شهدای امروز حزب الله به 5 نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز سه‌شنبه از شهادت «ابراهیم حبیب الدبق جون» از نیروهای مبارز خود در حین انجام وظیفه خبر داد.

شبکه خبری المنار گزارش داد، با احتساب این شهید، تعدادی شهدای حزب الله در روز جاری به پنج نفر رسید.

 

 حزب الله لبنان  ساعاتی پیش؛ با انتشار بیانیه‌ای از شهادت دو نفر دیگر از اعضای خود خبر داد.به گفته حزب الله، حسین هانی الطویل از ساکنان شهرک خربه سالم واقع در جنوب لبنان امروز شهید شده است.

این جنبش همچنین خبر داد که «امیر کربلا» هم یکی دیگر از اعضای حزب الله به شهادت رسیده است. با احتساب این دو نفر، تعداد شهدای امروز حزب الله به چهار نفر رسیده است.

 حزب الله   امروز سه‌شنبه از حمله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد و تأکید کرد که نیروهای این جنبش یک مقر سربازان اسرائیلی را در بیاض بیلدا  واقع در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

این جنبش  با اشاره به اینکه این حمله با موشک‌های هدایت شونده انجام شد، خبر داد که در جریان آن، چند نظامی اسرائیلی زخمی شدند. حزب الله در یازدهمین روز عملیات طوفان الاقصی، با انتشار بیانیه‌ای از حملات مجدد به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

 نیروهای مقاومت ساعاتی پیش مقرهای زرعیت، الصدح، جل الدیر، المالکیة و برکة ریشا را با سلاح مناسب، به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول