اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

زخمی شدن نظامیان اسرائیلی در حمله موشکی حزب الله

در پی حمله موشکی حزب الله لبنان به یک مقر نظامیان صهیونیست در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی، چند نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

زخمی شدن نظامیان اسرائیلی در حمله موشکی حزب الله

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان امروز سه‌شنبه از حمله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش شبکه المنار، حزب الله تأکید کرد که نیروهای این جنبش یک مقر سربازان اسرائیلی را در بیاض بیلدا  واقع در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

حزب الله با اشاره به اینکه این حمله با موشک‌های هدایت شونده انجام شد، خبر داد که در جریان آن، چند نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

حزب الله در یازدهمین روز عملیات طوفان الاقصی، با انتشار بیانیه‌ای از حملات مجدد به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

 نیروهای مقاومت ساعاتی پیش مقرهای زرعیت، الصدح، جل الدیر، المالکیة و برکة ریشا را با سلاح مناسب، به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

جنبش حزب الله عد از ظهر روز گذشته (دوشنبه) در دهمین روز عملیات طوفان الاقصی، از هدف قرار دادن پنج مقر متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

نیروهای مقاومت حزب الله موفق شدند مقرهای «مسکاف عام»، «خربة المنارة»، «هرمون»، «ریشا» و «رامیة» را به صورت مستقیم و با سلاح مناسب هدف قرار دهند. حزب الله همچنین خبر داد که در جریان این حملات، چند نظامی اسرائیلی هم زخمی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول