اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

850 کیلومتر از راه‌های سمنان خط‌کشی شد

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از انجام 850 کیلومتر خط‌کشی در محورهای استان سمنان در نیمه نخست امسال خبر داد.

850 کیلومتر از راه‌های سمنان خط‌کشی شد

ابوالفضل نظری، رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: این اداره به‌منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به‌خصوص در زمان مه‌گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط‌کشی را در 850 کیلومتر از محورهای این استان انجام داد.

وی با توجه به امحای بخش‌هایی از خطوط جاده‌ای و همچنین بهسازی و روکش آسفالت محورهای جاده‌ای استان اظهار کرد: عملیات خط‌کشی در قالب خطوط سرد و گرم و همچنین نقوش در سایر محورهای شهرستان‌های استان در حال اجراست.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان اجرای نقوش را در راستای انتقال مفاهیم اطلاعاتی به رانندگان مهم ارزیابی کرد و گفت: به‌منظور جلوگیری از حوادث جاده‌ای، 157 مترمربع از محورهای استان به علائم افقی و خط نوشته تجهیز شده و تکمیل این تجهیزات به نحو مناسب و با توجه امکانات به‌روز در محورهای جاده‌ای استان به اجرا گذاشته می‌شود.

نظری گفت: از هم استانی‌های سمنانی تقاضا می‌شود با توجه به حضور تیم‌های اجرایی در محورهای مواصلاتی، با مشاهده عملیات جاده‌ای از سرعت خود بکاهند و با عوامل راهداری همکاری مؤثر داشته باشند.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول