اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهسازی و روکش آسفالت روستای ایج با هزینه ۲۲ میلیارد ریال

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از بهسازی و روکش آسفالت روستای ایج به طول ۲۳۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال خبر داد.

بهسازی و روکش آسفالت روستای ایج با هزینه ۲۲ میلیارد ریال

محسن لشکری، معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان عنوان کرد: اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت روستای ایج با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی سال ۱۴۰۰ یکی از پروژه های عمرانی راه روستایی شهرستان سرخه به شمار می‌رود که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان افزود: این پروژه با طولی بالغ بر دو هزار و 300 متر و با اعتباری از محل پروژه‌های مطالعه و رفع نقاط پرحادثه در محورهای روستایی شهرستان سرخه و بهسازی و روکش آسفالت محور جمشیدآباد، ایج و امامزاده عبدالله صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر، عملیات بسترسازی، خاکبرداری، خاکریزی، زیراساس و آسفالت گرم در محدوده رمپ ورودی و خروجی به محور اصلی و بخشی از راه روستایی موجود که دارای نقص در رویه بوده، در دست تکمیل است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه بهسازی و آسفالت این محور با اختصاص سهمیه قیر از منابع ملی بوده، تصریح کرد: اجرای آسفالت گرم این محور با هدف بالا بردن شاخص راه آسفالته روستایی با اعتباری که برای آسفالت‌ریزی آن لحاظ شده است، ادامه خواهد داشت.

لشکری با تاکید بر اینکه انجام عملیات با سرعت مطلوبی در حال اجراست، گفت: با اتمام این عملیات ضمن ارتقای ایمنی شاهد بهبود وضعیت محور روستایی ایج و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی خواهیم بود.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول