اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌مندی ۹ روستای دامغان از نعمت آسفالت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان از احداث و بهسازی بیش از ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی دامغان خبر داد و افزود: توجه به این میزان راه روستایی شهرستان در پنج سال اخیر بی‌سابقه بود.

بهره‌مندی ۹ روستای دامغان از نعمت آسفالت

حسین ابوطالبی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به سیاست دولت مردمی سیزدهم بر توجه به مناطق محروم، بیش از 12 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان دامغان احداث و بهسازی شده که توجه به این میزان راه روستایی شهرستان دامغان در پنج سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به لزوم پشتیبانی منابع مالی از اعتبارات استانی به‌منظور تسریع در روند بهسازی راه‌های روستایی گفت: ۹ روستای دامغان با اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال از نعمت آسفالت برخوردار شده‌اند که عمده اعتبارات آن از محل استانی بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان اضافه کرد: اجرای این حجم پروژه راه روستایی با تخصیص قیر رایگان و اجرای زیرسازی امانی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان با کاهش هزینه قابل‌ملاحظه‌ای همراه بوده و در تسریع روند اجرای آن کمک شایانی کرده است.

ابوطالبی بیان کرد: اولویت سازمان که متعاقباً اولویت ما نیز است، بر این پایه بنا شده که روستاهای بالای 20 خانوار در اولویت آسفالت شدن راه‌های منتهی به روستای خود قرار گیرند که تلاش می‌شود این روستاها اولویت‌بندی شده و طبق برنامه زمان‌بندی نسبت به بهسازی و آسفالت راه دسترسی این روستاها اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دامغان دارای 580 کیلومتر راه روستایی است که بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی از ضروریات توسعه آن محسوب می‌شود و با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در محورهای فرعی و روستایی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول