اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مهارت‌آموزی به جای مدرک‌گرایی اولویت آموزش و پرورش در مدارس است و هر دانش‌آموزی در کنار علمی که می‌آموزد باید یک مهارت نیز بیاموزد.

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در همایش مدیران مدارس و خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: مهارت‌آموزی به جای مدرک‌گرایی اولویت آموزش و پرورش در مدارس است و هر دانش‌آموزی در کنار علمی که می‌آموزد باید یک مهارت نیز بیاموزد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در استان سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند، ادامه داد: باید برای این تعداد دانش‌آموز، معلم در دانشگاه فرهنگیان تربیت شود و همچنین در کنار این معلمان مربیان پرورشی برای امور تربیتی در مدارس به کار گیری شود.

وی اضافه کرد: ریشه‌کنی بیسوادی یکی دیگر از اولویت‌های آموزش و پرورش است و این موضوع باید در درستور کار مسئولان استانی نیز قرار بگیرد.

حیدری عنوان کرد: استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه مدرسه‌سازی و حذف مدارس خشتی، سنگی و کانسکی از دیگر اولویت‌های آموزشی دولت در استان‌ها است.

وی بیان کرد: باید مدارس دولتی تقویت شود تا امکان تحصیل عادلانه برای تمام دانش‌آموزان فراهم شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول