اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امیر حیدری: محور مقاومت روزبه‌روز گسترش می‌یابد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خط ارتباطی بسیار خوبی امروز در منطقه و میان نیروهای مقاومت به وجود آمده و گسترش محور مقاومت مدیون تلاش‌های سربازان راه اسلام است.

امیر حیدری: محور مقاومت روزبه‌روز گسترش می‌یابد

امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان، با اشاره به تلاش سربازان گمنام محور مقاومت در راستای اعتلای «کلمة الله» اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه داریم تا از فعالان جبهه مقاومت و سربازان گمنام اسلام تجلیل کنیم.

وی تصریح کرد: همه باید از افرادی که در گمنامی و مظلومیت و در نزدیکی دشمن، «کلمة الله» را تجلی بخشیده‌ و در راه جهاد در راه خدا قرار گرفته‌اند، قدردانی کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقدامات زیادی در محور مقاومت انجام شده و نظام اسلامی در این مسیر برای رضای خداوند متعال و توجه به امت اسلام سرافرازانه عمل کرده است.

حیدری گفت: سردار دل‌ها به خاطر اعتلای «کلمة الله» در خط مقدم این حرکت الهی حضور داشت و سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی جان خود را نیز در این راه فدا کرد.

وی تصریح کرد: وضع محور مقاومت به فضل الهی و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبری‌های امامین انقلاب اصلاً با گذشته قابل‌مقایسه نیست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: زمانی محور مقاومت به جنوب لبنان و گروه‌های مبارز فلسطینی خلاصه می‌شد؛ اما امروز ۶ عضو اصلی دارد و جبهه مقاومت تا عراق، سوریه، یمن و سایر کشورها گسترده شده است.

حیدری با اشاره به اینکه توفیقات محور مقاومت زاییده توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مفهوم ایستادگی و مقاومت و از موهبت‌های الهی است، گفت: گسترش امروز محور مقاومت مدیون تلاش‌های سربازان راه اسلام است.

وی با اشاره به خاطره‌ای از سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار دل‌ها در جلسه‌ای در ستاد کل نیروهای مسلح به یک کانال پرورش ماهی‌ در منطقه جنوب کشور اشاره می‌کرد که مانع رسیدن دشمن به نیروهای ما شده بود و امروز این کانال از یمن تا سوریه، لبنان و فلسطین کشیده شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خط ارتباطی بسیار خوبی به برکت تلاش‌های نظام اسلامی امروز در منطقه میان نیروهای مقاومت به وجود آمده است.

حیدری افزود: در شرایط کنونی، روزبه‌روز جوان‌ترها و افرادی که اسلام و قرآن را با جان و دل قبول دارند، به جبهه مقاومت می‌پیوندند و امیدواریم به‌زودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و اضمحلال نظام استکباری آمریکا از قبل همین جان‌فشانی‌ها باشیم.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول