اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۲ واحد صنعتی با حضور معاون وزیر صمت در قزوین به بهره برداری رسید

طی مراسمی با حضور معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین یک به بهره برداری رسید.

۲ واحد صنعتی با حضور معاون وزیر صمت در قزوین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در نخستین روز از هفته دولت و با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک و دیگر مسوولان، صبح امروز دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین یک به بهره برداری رسید.

نخستین واحد صنعتی که به بهره برداری رسید واحد تولید و عرضه کننده انواع دستگاه های محصولات تست و آزمایشگاه های صنعتی بود که با ظرفیت اسمی ٤٠٠ دستگاه مطابق با جواز تاسیس مهندسی و سایر فعالیت های مرتبط با اشتغالزایی برای ۱۵ نفر در زمینی به مساحت زمین ۳۱۴۵ مترمربع و زیر بنای ٢٤٠٠ مترمربع احداث شده است.

 

این شرکت با بهره گیری از علم و تکنولوژی روز دنیا و یاری و همکاری متخصصان و کارشناسان حرفه ای کار آزموده در زمینه طراحی ساخت و عرضه تجهیزات و دستگاههای آزمایشگاه های صنعتی و مهندسی دارای سابقه درخشان است. 

در این مجموعه امکان ساخت دستگاه های تست خواص مکانیکی مواد مانند دستگاههای تست کشش یونیورسال سرو الکتریک و هیدرولیک انواع دستگاههای تست ضربه و دستگاههای تست خستگی استاتیکی و دینامیکی را دارد. 

ویژگی بارز محصولات تولیدی در ساخت آزمایشگاه ها در صنایع خودرو هوا فضا تولید، فولاد، تهویه مطبوع، پزشکی ساختمانی نساجی برق و الکترونیک پلیمر و کامپوزیت پیشرو در ارائه بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات با ارائه قیمت مناسب و گارانتی خدمات پس از فروش متناسب با نیاز مشتری است.

وضعیت بازار شرکت شامل بازار داخلی- خارجی آلمان- عراق- (ترکیه) و با ۳۸ میلیارد سرمایه گذاری شده احداث و افتتاح شده است. 

دومین واحدی که با حضور مسوولان به بهره برداری رسید واحد بسته بندی انواع درپوش و سرپوش های لاستیکی بطری پلی اتیلن با ظرفیت اسمی ۱۸۰۰۰ است که در زمینی به مساحت ۱۸۴۷۴ مترمربع زیر بنا احداث و به بهره برداری رسیده است.

این شرکت تولید کننده ظروف پلاستیکی است که در زمینی به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع و سرمایه اولیه ۲۵ میلیون یورویی در فاز یک و با بیش از حدود ۱۰۰ نیروی انسانی متخصص و متعهد در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است.

در فاز یک این مجموعه ظرفیت تولید بیش از ۲ هزار تن انواع محصولات پلی اتیلن و پلی پروپیلن را دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول