اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حمایت از حضور هدفمند و موثر واحدهای تولیدی در نمایشگاه های بین المللی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در راستای سیاست های دولت، یک لیست از بازارهای هدف توسط سازمان شرکت شهرکهای صنعتی شناسایی شده تا با هم‌افزایی ارگان ها و واحد ها بتوانند در نمایشگاه ها حضور موثرتری داشته باشند.

حمایت از حضور هدفمند و موثر واحدهای تولیدی در نمایشگاه های بین المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری در حاشیه مراسم افتتاح اولین نمایشگاه چاپ، بسته بندی، تبلیغات و برند سازی قزوین که در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه یکی از حوزه های کمک کننده به واحد های صنعتی استان است و این نمایشگاه با هدف کمک به توسعه بازار محصولات تولیدی صنایع متوسط و کوچک برگزار می شود.

وی افزود: بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی، زنجیره نهایی محصولات تولید شده در واحدهای صنعتی است که توانمندی این بخش به بازاریابی و فروش محصولات کمک شایانی می کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در این نمایشگاه حدود ۸۰ واحد صنعتی و شرکت مشاور و نمایندگی شرکت ها در قالب ۵۰ غرفه شرکت کرده اند و همزمان با این رویداد، کارگاه های آموزشی بسته بندی نیز برگزار می شود.

صفاری خاطرنشان کرد: سعی شده واحدهای صنعتی و مدیران و کارکنان آن ها در این دوره ها مشارکت داشته باشند تا از یارانه واحدهای صنعتی جهت افزایش توانمندی خود استفاده کنند.

این مسوول اضافه کرد: اکثر واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه از شهرک های صنعتی استان می‌باشند و چند شرکت نیز از سایر استان ها مشارکت کرده اند، همچنین غرفه کلینیک کسب و کار صنعتی جهت انجام مشاوره نیز در نمایشگاه حضور دارد.

وی عنوان کرد: استفاده از یارانه واحدهای صنعتی تابع دستور العمل هایی است و در هر فصلی برای واحدهای صنعتی، متفاوت است که تا ۸۰ درصد هزینه کارگاه و شرکت در نمایشگاه های بین المللی را پرداخت می کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین بیان کرد: در راستای سیاست های دولت، یک لیست از بازارهای هدف توسط سازمان شرکت شهرکهای صنعتی شناسایی شده تا با هم‌افزایی ارگان ها و واحد ها بتوانند در نمایشگاه ها حضور موثرتری داشته باشند که از جمله محل برگزاری این نمایشگاه ها می توان به روسیه، کشورهای اروپایی و عربستان اشاره کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول