اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نمایشگاه «توانمندی های صنایع کوچک» در قزوین برگزار می شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: ششمین نمایشگاه «توانمندی های صنایع کوچک» با رویکرد چاپ و بسته بندی از 31 مردادماه تا 3 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

نمایشگاه «توانمندی های صنایع کوچک» در قزوین برگزار می شود

رضا صفاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته صنایع کوچک ششمین نمایشگاه «توانمندی های صنایع کوچک» با رویکرد چاپ و بسته بندی و در قالب اولین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی، تبلیغات و برند سازی از 31 مردادماه لغایت 3 شهریورماه از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب اقتصادی که در عرصه صنعت بسته‌بندی وجود دارد، افزود: صنعت بسته‌بندی با آمیزه‌ای از درآمدزایی و تخصص، قابلیت مناسبی در توسعه فعالیت های بخش خصوصی دارد و گذشته از آن می‌توان در این صنعت از ظرفیت‌های استان قزوین نیز استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین تصریح کرد: ۵۰ مشارکت کننده جهت ارائه تولیدات، محصولات و فناوری های حوزه بسته بندی و تبلیغات و برند سازی در این نمایشگاه حضور دارند.

صفاری همچنین از برگزاری هشت کارگاه تخصصی آموزشی و همایش در حوزه های بسته بندی، برندسازی، تبلیغات، شیرینی و باقلوای قزوین در طول برپایی این نمایشگاه خبر داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول