اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۴۹ طرح مخابراتی در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

مدیر مخابرات منطقه سمنان از بهره‌برداری ۲۴۹ طرح مخابراتی به مناسبت هفته دولت با هزینه اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۱۶ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال خبر داد.

۲۴۹ طرح مخابراتی در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از بهره‌برداری ۲۴۹ طرح مخابراتی هم‌زمان با هفته دولت امسال با هزینه اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۱۶ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال خبر داد.

وی تصریح کرد: پراکندگی پروژه‌های آماده بهره‌برداری در استان سمنان به‌صورت متوازن است و حمایت از مناطق کمتر توسعه‌یافته را در بر دارد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان بیان کرد: شبکه فیبر نوری، واگذاری (FTTH تانوما یا فیبر نوری خانگی شرکت مخابرات ایران)، نصب و توسعه سوئیچ، دیتا، پاور و تغذیه نیرو، تأسیسات و ساختمان، همراه (ارتقای سایت و سایت جدید)، USO و بهسازی و نوسازی حوضچه‌های مخابراتی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابراتی در هفته دولت امسال است.

دارایی افزود: تعداد ۶۸ پروژه در بخش فیبر نوری و واگذاری FTTH آماده افتتاح است که اجرای فیبر شهری، بین‌شهری، سازمان‌ها و ایجاد مرکز تلفن کافوی نوری POTS را شامل شده و تسهیل در ارتباطات و انتقال داده و ارائه تلفن ثابت و اینترنت و سرویس‌های با کیفیت بهتر و به‌روزتر بر این بستر امن را در پی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۲ طرح در بخش سوئیچ با مزایای عبور از سوئیچ TDM به سمت NGN و امکان واگذاری سرویس بیشتر و افزایش کیفیت سرویس سوئیچ آماده افتتاح است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان اضافه کرد: سه پروژه در بخش دیتا با هدف توسعه، ظرفیت‌سازی، بهبود زیرساخت دیتا و ارتقای کیفیت سرویس و تعداد ۲۱ طرح در حوزه پاور و تغذیه نیرو، تأسیسات و ساختمان با مزایای تأمین برق پایدار و بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه به بهره‌برداری می‌رسد.

دارایی ادامه داد: تعداد ۲۳ پروژه در حوزه ارتباطات سیار با هدف احداث و ارتقای سایت BTS همراه اول و با مزایای بهبود پوشش شبکه و ارتقای تکنولوژی و همچنین تعداد ۱۲ طرح در بخش USO آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی و جلوگیری در اختلالات ارتباطی ناشی از خسارت‌های احتمالی ناشی از سرقت و آسیب‌دیدگی، خاطرنشان کرد: به همین منظور، تعداد ۱۲۰ پروژه در راستای بهسازی و نوسازی حوضچه‌های مخابراتی در استان سمنان اجرا شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول