اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۰۹ طرح مخابراتی در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

۱۰۹ طرح مخابراتی با اعتباری بالغ‌بر ۱۸۵ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۰۹ طرح مخابراتی در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بسترهای لازم برای افتتاح 109 طرح مخابراتی هم‌زمان با هفته دولت در استان سمنان فراهم است.

وی اضافه کرد: توسعه دیتای استان سمنان، اجرای کابل‌کشی فیبر نوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی 3G و 4G، نوسازی و بهسازی سیستم‌های تغذیه و نیروی مراکز مخابراتی ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته دولت امسال است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اعتبار هزینه‌شده برای تکمیل این پروژه‌ها افزود: مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از 185 میلیارد و 300 میلیون ریال است.

دارایی ادامه داد: به مناسبت هفته دولت، 42 پروژه در حوزه توسعه شبکه ازجمله پروژه‌های فیبر نوری،FTTH  و وایرلس با مشخصات اجرای فیبر شهری و بین‌شهری سازمان‌ها برای تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستایی، نصب تجهیزات FTTH در استان و نصب وایرلس برای بهبود انتقال بین مراکز و توسعه شبکه نوری و کافو مسی و 33 پروژه حوزه دیتا در بخش‌های توسعه، ظرفیت‌سازی و بهبود زیرساخت دیتا با هدف کیفیت سرویس و افزایش رضایت مشتریان آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته دولت، 23 پروژه همراه اول شامل راه‌اندازی تکنولوژی‌های نسل جدید و تقویت سایت‌های BTS در استان سمنان افتتاح می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه سمنان اضافه کرد: همچنین پنج پروژه حوزه تلفن ثابت برای تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستایی و 6 پروژه حوزه توسعه پاور و تغذیه نیرو با هدف بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق پایدار در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

دارایی توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن خدمات مخابراتی و ارتباطی در استان سمنان، جلب رضایت مشترکان در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آن‌ها، توسعه و بهینه‌سازی شبکه تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقای فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت تکنولوژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را ازجمله اهداف اجرای پروژه‌های مخابراتی عنوان کرد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول