اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

معاون استاندار: دولت سیزدهم بدون پیوستن به FATF مسیر پیشرفت را طی می‌کند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دولت سیزدهم بدون پیوستن به FATF و برغم فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا مسیر پیشرفت کشور را با قدرت طی می‌کند.

معاون استاندار: دولت سیزدهم بدون پیوستن به FATF مسیر پیشرفت را طی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی امروز در جمع کارآفرینان جهادی مازندران، اظهار کرد: تقویت تعاملات اقتصادی با کشورهای همسایه راهبرد دولت سیزدهم برای رونق اقتصاد است.

وی با اشاره به اهمیت مازندران در توسعه مناسبات چند جانبه با کشورهای حاشیه دریای خزر، افزود: دولت، مازندران را به‌عنوان دروازه تجاری کشور برای ورود به اتحادیه اوراسیا انتخاب کرد که بیانگر نقش ویژه این استان در عرصه اقتصادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت سفر هیأت تجاری  به سرپرستی استاندار مازندران به روسیه اظهار کرد: در این سفر مشکلات عمده تجار مازندرانی در ارتباط با تعاملات اقتصادی با کشور روسیه بررسی و مرتفع خواهد شد.

سلگی با تاکید بر راهبرد دولت سیزدهم در پیوستن به سازمان‌های بین‌المللی افزود: دولت سیزدهم بدون پیوستن به fatf و برغم فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا مسیر پیشرفت کشور را با قدرت طی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دولت سیزدهم با روحیه جهادی و کاربست آموزه‌های انقلابی موجب تقویت هم‌افزایی و انسجام ملی شدند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی، مردم محوری در پیشبرد امور را سرلوحه کار خود قرار دادند، افزود: تعامل و مشورت با نخبگان و گروه های مردمی اساس حکمرانی نوین در دولت سیزدهم است.

سلگی تصریح کرد: مدیران بی ارتباط با مردم شایستگی خدمت گذاری در دولت سیزدهم را ندارند و باید عرصه خدمت را رها کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول