اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لزوم تقویت سیاست‌های فرهنگی در مازندران

معاون سیاسی،امنیتی استاندار مازندران با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در عرصه مردمی‌سازی فرآیندهای حکمرانی مشارکت مردم در پیشبرد سیاست‌های دولت را اصل محوری دانست و گفت: تقویت سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردمی اساس برنامه‌های مدیریت ارشد اجرایی در مازندران است.

لزوم تقویت سیاست‌های فرهنگی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران اظهار کرد: مردم در دولت سیزدهم در متن برنامه‌ها و فعالیت‌های کشور قرار دارند.

وی با یادآوری تلاش‌های دولت سیزدهم در عرصه‌های عزت‌آفرین ملی به ویژه پیشرفت‌های سیاسی و اقتصادی گفت: دولت سیزدهم بدون کمترین اعتنا به فشارهای مظهر استکبار و کشورهای غربی نسخه بومی پیشرفت را در کشور عملیاتی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون روند حرکت کشور در مسیرهای رشد یافتگی بی‌وقفه و بدون کمترین اختلال تداوم دارد.

سلگی،ضرورت توجه به هم‌افزایی و انسجام ملی را برای تقویت مولفه‌های اقتدار و بالندگی کشور یادآور شد و افزود: باید با تکیه بر خرده فرهنگ‌های بومی و مقابله با مظاهر فرهنگی وارداتی از هر گونه انفعال‌و واگرایی در کشور جلوگیری کنیم.

معاون استاندار مازندران، ایران را سرزمین اتحاد و یکپارچگی فرق و اقوام دانست و گفت: در پرتو اراده‌های پرشور مردم، سرمایه‌گذاری گسترده و میلیاردی کانون‌های ضددینی برای ترویج ناهنجاری و التهاب‌آفرینی در کشورمان با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به تلاش‌های ادامه‌دار دشمنان برای مسموم کردن فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی اظهار کرد: صیانت از فضای مجازی از طریق روشنگری و تبیین حقایق راهکار جدی در مقابله با تبلیغات مسموم جریان آلوده و وابسته است.

سلگی، لزوم توجه به جدیت و اهتمام همه جانبه برای مقابله با دوقطبی‌سازی در جامعه را وظیفه اساسی نیروهای تأثیرگذار سیاسی و فرهنگی عنوان و تصریح کرد: دشمن در صدد است تا با دوقطبی‌سازی و شکاف بین مردم،امنیت ملی ما را خدشه‌دار کند.

وی نگاه دولت به نیازهای فرهنگی مردم به ویژه جوانان را واقع‌بینی و مبتنی بر انگاره‌های ارزشگرایانه خواند و افزود: بسترسازی برای ایجاد نشاط اجتماعی و تحول فرهنگی رویکرد اساسی دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: دولت سیزدهم با تعامل گسترده با مردم حکمرانی نوین سیاسی اجتماعی را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به افزایش مشارکت مردم مازندران در پیشبرد برنامه‌های دولت افزود: تقویت سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردمی اساس برنامه‌های مدیریت ارشد اجرایی در مازندران است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول