اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرماندار پیشوا: قطارهای راه‌آهن در خط تهران-پیشوا به کار گرفته شد

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان آنکه قطارهای راه‌آهن در خط تهران-پیشوا به کار گرفته شد، گفت: قطارهای جایگزین شده توسط شرکت راه‌آهن، قطارهای مطلوب و دارای تهویه مناسبی هستند.

فرماندار پیشوا: قطارهای راه‌آهن در خط تهران-پیشوا به کار گرفته شد

ابراهیم تاجیک‌نوری، فرماندار شهرستان پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پیشوا در رابطه با آخرین وضعیت قطار حومه‌ای تهران-پیشوا اظهار کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده، قرار شد تمام قطارهای شرکت رجا به‌منظور انجام تعمیرات از مدار سرویس‌دهی خارج و قطارهای شرکت راه‌آهن جایگزین قطارهای شرکت رجا شوند.

وی ادامه داد: قطارهایی از سایر نقاط کشور توسط راه‌آهن برای سرویس‌دهی در خط تهران-پیشوا، تهران-گرمسار و تهران-فیروزکوه فراخوان شد و هم‌اکنون قطارهای موجود، در 7 سرویس رفت و 7 سرویس برگشت، مشغول به فعالیت هستند.

فرماندار پیشوا با ذکر آنکه در گذشته 11 سرویس برای خط تهران-پیشوا در نظر گرفته شده بود که هم‌اکنون تعداد آن‌ها به 7 سرویس رسیده است، بیان کرد: قطارهای جایگزین شده توسط شرکت راه‌آهن، قطارهای مطلوب و دارای تهویه مناسبی هستند؛ قطارهای شرکت رجا نیز بعد از پایان تعمیرات و با اخذ تاییدیه فنی راه‌آهن، مجدداً به مدار سرویس‌دهی باز می‌گردند.
 


برنامه حرکت قطار تهران-پیشوا-گرمسار(1402/04/21)

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول