اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازدید استاندار تهران از قطار حومه‌ای تهران-ورامین

استاندار تهران از قطار حومه‌ای شهرستان‌های ورامین ،قرچک و پیشوا بازدید کرد.

بازدید استاندار تهران از قطار حومه‌ای تهران-ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه تعدادی از مسؤولان صبح امروز به منظور بازدید میدانی و بررسی مشکلات مسافران قطار حومه‌ای تهران-ورامین، مسافر این قطار بود و پای درد دل مردم ورامین نشست.

استاندار تهران همچنین با حضور در ایستگاه ورامین مشکلات این خط قطار را بررسی و در جریان وضعیت آن قرار گرفت و برای رفع آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

کمبود واگن‌های حمل مسافر، نبود سیستم خنک کننده، شلوغی  قطارها، خرابی تهویه‌های سرمایشی و گرمایشی، منظم نبودن ساعت حرکت قطارها، تاخیرهای فراوان و خرابی قطارها در طول مسیر ازجمله موضوعاتی بود که مسافران در گفت‌وگو با استاندار مطرح کردند.

 

به گزارش فارس، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهم خرداد ماه جاری در سفر خود به پیشوا، در ایستگاه راه آهن این شهرستان حضور پیدا کرد و از نزدیک با مسافران صحبت کرد و در جریان مشکلات قطار تهران-ورامین قرار گرفت و قول داد تا به این وضعیت موجود رسیدگی کند.

روزانه تعداد زیادی از مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا به علت اشتغال یا موارد دیگر به شهر تهران تردد می‌کنند که مجبور هستند در گرمای شدید با قطارهای بدون تهویه این مسیر را طی کنند و گلایه‌ها و اعتراضات مردم دشت ورامین تاکنون اثری نداشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول