اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خانواده‌ها کودکان را در ساحل رها نکنند

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: با تلاش ناجیان غریق امسال تعداد نجات‌یافتگان از مرگ حتمی به ۳۵۵ نفر رسیده است و تعداد غرقی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

خانواده‌ها کودکان را در ساحل رها نکنند

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران امروز درباره وضعیت طرح‌های دریا در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: با تلاش ناجیان غریق امسال تعداد نجات‌یافتگان از مرگ حتمی به ۳۵۵ نفر رسید.

وی افزود: همچنین تاکنون ۴ تن در دریای مازندران غرق شدند که تعداد غرقی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل ستادی، اجرایی، هلال‌احمر و ناجیان غریق در ۵۵۰ نقطه حادثه‌خیز مستقر هستند.

کریمیان با تاکید بر اینکه افراد در مسیر قایق‌ها و جت‌رانان قرار گیرند، خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر کم‌توجهی خانواده‌ها به فرزندان است که تعداد زیادی از نجات‌یافتگان ما کودکان هستند و خانواده‌ها باید هشدارها را جدی بگیرند و از کودکان‌شان چشم برندارند.

وی با اعلام اینکه حضور مردم در مناطق دنج دریا کماکان جز مشکلات مهمی است که با آن دست و پنجه نرم می‌‌کنیم، تصریح کرد: مردم باید بدانند حضور در مناطق دنج باتوجه به نبود ناجی غریق خطرات بسیاری به همراه دارد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: موضوعی که این روزها فراگیر شده، مردم بومی هستند با این تصور که برای شنا در رودخانه و استخر مهارت دارند با ناجیان غریق درگیر شده و به هشدارها توجهی نمی‌کنند درحالی‌که باید بدانند خزر دریای متفاوتی است و جالب اینکه ۸۰درصد این افراد در لیست نجات‌یافتگان هستند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول