اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

طرح‌های دریای مازندران ۵ ساله به بخش خصوصی واگذار می‌شود

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به عزم قاطع دولت برای ساماندهی سواحل دریای خزر گفت: طرح‌های دریای مازندران به صورت ۵ ساله به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

طرح‌های دریای مازندران ۵ ساله به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،روح‌الله سلگی پیش ازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل دریای مازندران اظهار کرد: پیمانکاران واجد شرایط بخش خصوصی مسؤولیت امور فرهنگی و تامین زیرساخت طرح‌های دریا را به عهده خواهند داشت.

وی با تاکید بر اعمال مدیریت یکپارچه فرهنگی در سواحل گفت: تمامی پلاژداران و صاحبان شهرک‌های خصوصی در سواحل باید مسؤولیت اجرای طرح های فرهنگی و مدیریتی در حوزه مسؤولیت خود را بپذیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از رایزنی استاندار با وزارت کشور برای تامین اعتبارات طرح‌های دریا خبر داد و افزود: با هماهنگی سازمان اجتماعی وزارت کشور حدود ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص می‌یابد.

سلگی با تاکید بر هماهنگی و جدیت دستگاه‌های مسؤول در زمینه تامین نجات غریق و امنیت گردشگران در مناطق ساحلی گفت: امسال هزار و ۳۰۰ ناجی غریق در سواحل دریای مازندران مستقر شدند.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از کنترل شنا در طول نوار ساحلی ۴۳۸کیلومتری مازندران افزود: امسال با هماهنگی فرمانداران در مناطق ممنوعه شنا تابلوهای هشدار دهنده نصب خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ۱۶۰ تفرج‌گاه رسمی در سواحل مازندران افزود: جولان خودروهای مسافران در سواحل ممنوع است و فرمانداران با همکاری نیروی انتظامی در این زمینه مسؤولیت دارند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به تدارک اقدامات لازم برای تامین امنیت و سلامت مسافران تابستانی مازندران یادآورشد: با توجه به پیش‌بینی ورود میلیونی گردشگران تابستانی به استان با همکاری فرمانداران نیازهای خدماتی و اقلام مورد نیاز این مسافران مانند سوخت، نان و مایحتاج ضروری آنان تامین شده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول