اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزایش نقاط حادثه‌خیز در دریای مازندران

رئیس هیات نجات غریق و غواصی گفت: قبلا تعداد نقاط حادثه‌خیز ۳۷۵ نقطه بود که براساس ارزیابی اولیه به ۵۲۰ نقطه رسید و احتمال افزایش این نقاط وجود دارد و همچنان نیز درحال رصد هستیم.

افزایش نقاط حادثه‌خیز در دریای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران درباره وضعیت اجرای طرح‌های ساماندهی طرح‌های دریا در مازندران، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بحث ساماندهی طرح‌های دریا را در فصل گرم سال خواهیم داشت بحث آموزش‌های ناجیان غریق را در دستور کار داریم.

وی افزود: دوره‌های آموزشی برای ۳هزار نیرو ازجمله قایق‌رانان، جت‌رانان و ناجیان غریق در مناطق آزاد و بخش‌های خصوصی درحال برگزاری است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: باتوجه به آخرین ارزیابی‌های انجام شده و افزایش مناطق حادثه‌خیز باید یک‌هزار و ۵۰۰ ناجی غریق باید در تمام نوار ساحلی مستقر شوند.

کریمیان با اعلام اینکه بحث پسروی دریای خزر کار ما چند برابر کرد، گفت: باتوجه به این موضوع باید تعداد نیروها را بیشتر کنیم.

وی یادآور شد: قبلا تعداد نقاط حادثه‌خیر ۳۷۵ نقطه بود که براساس ارزیابی اولیه به ۵۲۰ نقطه رسید و احتمال افزایش این نقاط وجود دارد و همچنان نیز درحال رصد هستیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول