اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امیرغدیر| جشن و سرور در نقاط مختلف استان اصفهان

همزمان با فرارسیدن عید غدیرخم، مردم شهرستان‌های مختلف استان اصفهان به جشن و شادی پرداختند.

امیرغدیر| جشن و سرور در نقاط مختلف استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان جهان است. پیامبر(ص) در چنین روزی، علی ابن ابیطالب(ع) را به جانشینی و امامت پس از خود معرفی کردند. این روز آغاز امامت امیرالمومنین(ع) است.

همزمان با فرارسیدن ۱۸ ماه ذی‌الحجه، عید سعید غدیرخم؛ مراسم‌ جشن عید غدیر به‌صورت باشکوه و با حضور پرشور صدها تن از اقشار مختلف مردم اعم از زنان و مردان در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان برگزار شد.

بادرود

جشن بزرگ عید غدیر در آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) بادرود با حضور خیل عاشقان ولایت و امامت برگزار و از سادات خادم آن آستان تجلیل بعمل آمد.

 

 

دهاقان

ویژه برنامه مهمونی بزرگ غدیر، در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم، با برپایی بیش از ۴٠ موکب پذیرایی، خدمات رسانی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی از میدان امام حسین (ع) تا میدان دفاع مقدس شهر دهاقان برگزار شد. 

لازم به ذکر است سرهنگ علی فتحیان معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان به همراه جمعی از مسؤولان محلی از این موکب‌ها بازدید کردند.

 

سمیرم

جشن بزرگ غدیر در منطقه تفریحی دریاچه شهر سمیرم با حضور مردم شریف و ولایت‌مدار و هنرمندان کشوری همراه با اهدای جوایز به شرکت کنندگان برگزار شد.

 

جشن غدیر در مرکز شماره یک کانون پرورشی کودکان سمیرم با نمایش عروسکی مهربانی و نمایش خلاق، مهمان‌های ناخوانده جهت مهمان نوازی و شعرخوانی اعضا و داستان گویی غدیر همراه با مسابقه و اهدا جوایز برگزار شد.

 

یکی از برکات مجالس غدیر این است که امور فرهنگی و مذهبی در منطقه جان تازه‌ای می‌گیرد؛ مردم روستای مولاقلی مبلغ ۹۵ میلیون تومان برای ساخت مسجد به خیریه مسجد سازان دادند تا شروع به کار کنند.

 

فریدونشهر

مردم شهرستان فریدونشهر با حضور پرشور خود در شب عید غدیر، مجلس شادی و جشن برپا کردند.

روستای امیران اردستان

مراسم جشن عید غدیر با حضور عاشقان اهل‌بیت(ع) در مسجد روستای امیران اردستان برگزار شد.

روستای کچورستاق اردستان

مراسم جشن باشکوه عید ولایت، عید سعید غدیر خم با حضور ارادتمندان و عاشقان مولا علی (ع)در مقابل حسینیه کچورستاق برگزار شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول