اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رخداد غدیر اتصال بین نبوت و امامت است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه رخداد غدیر را نقطه اتصال بین نبوت و ولایت و امامت دانست و گفت: ولایت و امامت استمرار حرکت انبیا است و رخداد آسمانی غدیر خم حلقه اتصال نبوت و امامت است.

رخداد غدیر اتصال بین نبوت و امامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عید غدیر خم، بزرگ‌ترین عید شیعیان و امت پیامبر(ص)، مناسبت بزرگی که مایه افتخار تشیع است که شیعیان عالم به دلیل این نعمت بزرگ همواره شکرگذار بوده و گرامیداشت این عید از مصادیق شکر نعمت اکمال دین است.

سراسر استان کرمانشاه همانند کل کشور ایران اسلامی امروز شور و نشاطی فراگرفته که توام با برگزاری جشن‌های مردمی در این روز بزرگ است و فضای کرمانشاه غرق شادی و شور است. از جمله این برنامه‌ها مهمانی ۳ کیلومتری غدیر از ابتدای تا انتهای بلوار طاق‌بستان شهر کرمانشاه از ساعت ۸ تا ۱۳ امروز(جمعه، ۱۶ تیرماه) است.

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه رخداد غدیر را نقطه اتصال بین نبوت و ولایت و امامت دانست و گفت: ولایت و امامت استمرار حرکت انبیا است و رخداد آسمانی غدیر خم حلقه اتصال نبوت و امامت است.

وی افزود: هیچکس نمی‌تواند همانند حضرت علی(ع) سخن بگوید و این نوع سخن گفتن مخصوص معصوم است و غیرمعصوم نمی‌تواند سخنی هم سنگ سخنان نهج البلاغه داشته باشد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: به برکت ولایت است که امروز ایران قدرتمندانه در برابر شرق و غرب ایستاده و اجازه کمترین تعدی به آن‌ها نمی‌دهد.

آیت‌الله علما ادامه داد: امامین انقلاب با تأسی به منبع عظیم ولایت، امامت انقلاب اسلامی را عهده‌دار شدند و به برکت آن توانستند این انقلاب بزرگ را از گردبادهای شرق و غرب سالم و سرافراز نگه دارند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول