اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه سمنان: اقدامات دشمن در مقابله با پوشش نتیجه‌ای ندارد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: اقدامات دشمن در حوزه مقابله با پوشش و حجاب زنان مانند گذشته نتیجه‌ای ندارد.

امام جمعه سمنان: اقدامات دشمن در مقابله با پوشش نتیجه‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ظهر امروز در جلسه‌ای با شماری از مسؤولان استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام پربرکت دهه کرامت اظهار کرد: از همه کسانی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کنند تا جامعه‌ای مناسب همراه با رعایت شئون اسلامی داشته باشیم، تشکر می‌کنم.

امام جمعه سمنان بیان کرد: در حال حاضر همه ما وظیفه داریم در جامعه به صورت کاملاً درست امر به معروف را اجرایی کنیم.

مطیعی گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید دور از خشونت باشد و نحوه اجرای آن به طور مستقیم می‌تواند تأثیر مثبت یا منفی در جامعه داشته باشد.

وی اضافه کرد: سمنان، استان افراد متدین است و با توجه به این مهم، باید به این موضوع اهمیت داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: با توجه به هوشیاری مردم دین‌دار استان، مسلماً اقدامات دشمن در حوزه مقابله با پوشش و حجاب زنان مانند گذشته نتیجه‌ای ندارد.

مطیعی تأکید کرد: اقدامات و همفکری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید مشاهده شود و این اقدامات به اطلاع عموم مردم برسد.

مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن؛ نیازمند اقدامات قابل‌توجه

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز اظهار کرد: در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های اقتصادی، حجاب و عفاف، باید مانند گذشته با اقدامات قابل‌توجه، تمهیدات دشمن برای پیشروی در این حوزه را خنثی کرد.

وی گفت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر موضوع حجاب از مهم‌ترین موارد این حوزه است که باید با اقدامات مناسب این امر محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عنوان کرد: آموزش از نیازهای این حوزه است و در دستگاه‌های اجرایی نیز این آمادگی وجود دارد تا آموزش‌ها به کارکنان ارائه شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول