اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستاوردهای موفق کشور در جامعه بازتاب داده شود/ لزوم ترویج عفاف و حجاب با شیوه‌ هنرمندانه

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه باید در مقابله با جنگ شناختی دشمن دستاوردهای موفق و افتخارآمیز را با ابزار رسانه و هنر انقلابی به جامعه بازتاب دهیم، گفت: عفاف و حجاب با شیوه هنرمندانه ترویج داده شود.

دستاوردهای موفق کشور در جامعه بازتاب داده شود/ لزوم ترویج عفاف و حجاب با شیوه‌ هنرمندانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بعدازظهر امروز در گردهمایی بصیرتی که با حضور پایوران و سربازان ستاد سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای موفقیت‌ها و دستاوردهای افتخارآمیز انقلاب اسلامی را کم‌رنگ نشان دهد و باید دقت کنیم تا در دام جنگ شناختی دشمن گرفتار نشویم و البته توجه دولت سیزدهم به بازتاب رسانه‌ای این موفقیت‌ها و دستاوردها امری ضروری و مهم است.

وی با اشاره به دلایل و ریشه‌های مشکلات اقتصادی امروز افزود: در حال حاضر بیشتر کشورهای دنیا گرفتار مشکلات کلان اقتصادی هستند و حدود نیمی از جمعیت جهان گرفتار مسأله فقر و گرسنگی است؛ اما ایران اسلامی با وجود هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های سخت اقتصادی و ابعاد مختلف جنگ ترکیبی، مقاوم و سرافراز ایستاده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به مشکلات و مسائل اقتصادی به جای مانده از دولت‌های قبل افزود: دولت در مسیر درست اقتصاد کلان قرار دارد و باید با بیان واقعیات به مردم و تبیین اقدامات و دستاوردهای مهم دولت سیزدهم یاری‌گر دلسوزان و خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

دشمنان با ناامید کردن مردم دنبال دستیابی به اهداف خود هستند

حسینی‌دیباجی تصریح کرد: برخی از جریانات معاند داخلی با همراهی نظام سلطه در حال مانع‌تراشی و ایجاد گره‌های اقتصادی در جامعه هستند و با تشکیل باندهای مافیایی اقتصادی، شریان‌های مهم تولید و معیشت را مورد هجمه قرار می‌دهند و در تلاش هستند تا با ناامید کردن مردم، به اهداف شوم خود دست یابند و باید در مقابله با این جریانات هوشمندی و هوشیاری لازم وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه مهم ما این است که با مطالبه‌گری صحیح، صبوری، اطلاع‌رسانی و تکیه بر جهاد تبیین به شبهات پاسخ دهیم و در این راستا گام برداریم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اهمیت نقش حجاب و عفاف در اعتلای معنوی جامعه اسلامی گفت: از حاشیه‌سازی جریان رسانه‌ای دشمن در روزهای اخیر هجمه فرهنگی به موضوع عفاف و حجاب است که ضرورت مواجهه با این مسأله، برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از روش‌های مناسب و مؤثر است.

حسینی‌دیباجی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است و وظیفه هر مسلمان این است تا با استفاده از شیوه‌های صحیح و هنرمندانه فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترویج دهد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول